سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری:

هیات های ورزشی به مقوله استعداد یابی بها دهند

نشست روسا و نواب رییس هیات های ورزشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این نشست سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان، رسول منعم معاون امورتوسعه ورزشی و حسن دارششدر معاون توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل و روسا و نواب رییس هیات های ورزشی و روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان حضور داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: یکی از نقاط قوت ورزش استان برگزاری نشست های ورزشی و ارزیابی ماهانه عملکرد هیات های ورزشی است که موجب ایجاد انگیزه در بین هیات ها می شود.

وی ادامه داد: هیات های ورزشی باید تعامل خوبی با روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در شهرستان ها داشته باشند و اگر مشکلی نیز بین هیات ها و شهرستان ها ایجاد شده، باید هر دو طرف در نشست های ماهانه آن را با گفتگو را برطرف کنند.

سید عبدی افتخاری به نقش موثر استعدادیابی و توجه به رده های پایه در توسعه ورزش گفت: در هر رشته ورزشی که رده های پایه و پشتوانه سازی وجود ندارد آن هیات مانند جسم بدون روح می ماند.

وی خطاب به روسای هیات های ورزشی و شهرستان ها اظهار داشت: افرادی که انگیزه فعالیت ندارند نباید درگیر کار شوند و باید کار را به افراد با انگیزه و با برنامه بسپارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود : برای سال آینده هیات ها و ادارات شهرستانها باید به دنبال درآمدزدایی باشند و توقع داریم هیات ها و ادارات با اقتدار و با برنامه به دنبال کسب درآمد باشند.

وی با تقدیر از نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های خجسته و کارخانه ای در مجلس شورای اسلامی توانستیم بعد از دو سال وعده دکتر رحیمی مبنی بر کمک به هیات های ورزشی را عملی کنیم.

سید عبدی افتخاری افزود: شورای عالی ورزش استان همدان در آینده نزدیک به ریاست استاندار برگزار خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.