سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی مسلمانان واشنگتن برای رهایی از اسلام هراسی

شورای روابط اسلامی- آمریکایی، گردهمایی سالیانه خود را با مسلمانان ایالت واشنگتن برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، این همایش روز دوشنبه 21 ژانویه توسط شورای روابط اسلامی-آمریکایی بخش واشنگتن برگزار شد. طی این همایش ساکنان ایالت واشنگتن با ده ها تن از مسئولان این شورا دیدار و گفتگو کردند.
این همایش هر ساله مصادف با روز گرامیداشت «مارتین لوتر کینگ جونیور»، برای سپاس و قدردانی از زحمات وی در دفاع از حقوق مدنی، برگزار می شود.
«ارسلان بوخاری» مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی بخش واشنگتن اظهار داشت: افزایش شعارهای اسلام هراسانه و رفتارهای تبعیض آمیز دغدغه اصلی مسلمانان این ایالت است.  
وی تصریح کرد: تنها در سال گذشته، در منطقه شمال غرب آمریکا حداقل شاهد 10 جنایت ناشی از اقدامات ضد اسلامی بوده ایم، که سبب افزایش نگرانی های مسلمانان ساکن این منطقه گشته است. ما قصد داریم تا از طریق این همایش قانونگذاران را از افزایش روز افزون میزان اسلام هراسی در جامعه آمریکا آگاه سازیم.
شایان ذکر است شورای روابط اسلامی-آمریکایی بزرگترین سازمان حمایت از حقوق و آزادی های مدنی مسلمانان، در آمریکا می باشد و هدف آن معرفی اسلام واقعی، افزایش درک صحیح از مبانی دین اسلام، حمایت از آزادی های معنوی، ادغام مسلمانان با جامعه آمریکا، توانمند سازی مسلمانان آمریکا، تشویق به بحث و گفتگوی سازنده، و ایجاد ائتلاف به منظور ترویج عدالت و درک متقابل است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.