سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفاری:

هنوز با کاسیمیرو فسخ قرار داد نشده است/احتمال به کار گیری او در تیم های پایه وجود دارد

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص وضعیت قرار داد کاسیمیرو سرمربی این تیم گفت: مسئولان نفت آبادان فقط از این مربی خواستند که در تمرینات حضور نداشته باشد تا تکلیف وی را در چند روز آینده مشخص شود.

مهدی غفاری سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان تیم همه امکانات لازم را در اختیار کاسیمیرو قرار دادند اما وی نتوانست تیم را از قعر جدول بالا بکشد و به خاطر همین وی را برکنار و علی فیروزی را سرمربی تیم کردند.

غفاری در خصوص علی فیروزی سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان گفت: فیروزی 9 سال سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بوده و شناخت خوبی از بازیکنان دارد و به نظر می رسد بتواند شوک مثبتی در تیم به وجود آورد.

سرپرست صنعت نفت آبادان درباره عدم قول فیروزی به ماندن تیم در لیگ برتر گفت: به هر حال وی نظرش را گفته است امیدورام وی با تجربه ای که دارد بتواند برای تیم ما مثمر ثمر باشد و تیم را به رده بالای جدول برساند.

وی در ادمه بیان داشت: خلیل صالحی مدیر عامل تیم با حمایت مالی هیات مدیره، حدود 30 درصد از قرار داد بازیکنان را پرداخت می کند تا بازیکنان با انگیزه بالا به مصاف صبای قم در هفته بیست و سوم بروند به هر حال مسئولان صنعت نفت آبادان همه کار برای بهتر شدن روند تیم انجام می دهند بازیکنان هم باید تمام توانشان را برای موقعیت تیم به کار گیرند تا صنعت نفت آبادان به لیگ دسته یک سقوط نکند.

غفاری در مورد دستیاران فیروزی گفت: مجتبی مرتضوی، عیسی دارم به عنوان مربیان صنعت نفت آبادان در کنار فیروزی قرار می گیرند مرتضی جباری آنالیزور هم فعالیتش را در تیم ادامه خواهد داد.


وی در مورد جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سه بازیکن برزیلی در تمرینات تیم ما حضور یافتند اما مورد تایید  کادر فنی قرار نگرفتند هم اکنون به دنبال بازیکنانی در خط حمله و دفاع هستیم تا نقاط ضعف را بر طرف کنیم.

غفاری در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد اما امیدوارم با درایت کادر فنی جدید در لیگ بمانیم./مح

برچسب ها: تکلیف ، آینده ، تیمهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.