سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 19:

اجرای طرح ساماندهی انسداد شاهراه های منطقه 19

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای طرح ساماندهی انسداد شاهراه های منطقه 19، به منظور رفع این معضل در پی عملیات عمرانی فاز نهایی بزرگراه شقایق حد فاصل خیابان دولتخواه تا آزادگان خبر داد.

رضا زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مسیرهای منتهی به محله دولتخواه و اسماعیل آباد به دلیل عملیات عمرانی فاز نهایی بزرگراه شقایق حد فاصل خیابان دولتخواه تا آزادگان به طور موقت تا پایان عملیات مسدود است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شهروندان ساکن در محله دولتخواه و اسماعیل آباد می توانند به جای مسیر خیابان شکوفه و شهید کاظمی از خیابانهای پیروز و شکوفه( میدان مادر) جهت دسترسی به خیابان برادران شکری جنوبی که قبلا از جنوب به شمال یک طرفه بوده به صورت دو طرفه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
زلفی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: شهروندانی که مسیر شرق به غرب شقایق را جهت بررسی به دولتخواه و اسماعیل آباد انتخاب می کنند ضمن استفاده از خیابان خلازیر و نهایتا مسیر شکوفه می توانند از خیابان پیروز و خیابان شکوفه(میدان مادر) جهت دسترسی به خیابان شکری استفاده کنند.
وی در پایان با اشاره به لزوم همکاری شهروندان منطقه 19 در اجرای این طرح افزود: ضمن عرض پوزش از شهروندان منطقه 19 به خاطر مشکلات به وجود آمده برای ساکنان محلات دولتخواه و اسماعیل آباد، سهیل، شهید کاظمی و نعمت آباد انتظار داریم با ماموران راهنمایی و رانندگی و شهرداری منطقه کمال همکاری را داشته باشند./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.