سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل / عضو سابق شورای عالی نظام پزشکی کشور؛

چند شغله بودن پزشکان جان بیماران را به خطر می‌اندازد

عضو سابق شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: چند شغله بودن پزشکان نه تنها نارسایی در نظام درمان ایجاد می‌کند بلکه جان بیماران را نیز به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / شیوا اسبقیان افزود: طرح خوبی که اخیراً در مجلس با عنوان انصراف پزشکان از چند شغله بودنمطرح است در صورت تصویب شورای نگهبان حرکتی انقلابی به شمار می‌رود چرا که چند شغله بودن پزشک گاه بیماران را پریشان احوال و سرگردان می‌سازد.

عضو سابق شورای عالی نظام پزشکی کشور یادآور شد: جای تاسف است که برخی از پزشکان تا پاسی از شب و حتی 3 الی 4 صبح در مطب‌های خود مشغول فعالیت هستند و صبح نیز در بیمارستان شیفت می‌باشند که قطعاً با این خستگی بر آن‌ها غلبه کرده و ظرفیت محدود توان کار و انجام وظیفه از پزشکان گرفته می‌شود که بهتر است در این زمینه اقدامی صورت گیرد تا پزشک متخصص و فوق تخصص ما در یک محل یا حداقل بیمارستان و مطب خود مشغول انجام وظیفه باشد.

اسبقیان با طرح این سئوال که تاکنون مشخص نشده است که چند نفر سالم به بیمارستان می‌روند و ناسالم و گاه جان از دست داده به بیرون هدایت می‌شوند، گفت:‌ بی‌توجهی کادر پزشکی و برخی از پزشکان در انجام وظیفه مناسب در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی سبب شده تا بسیاری از افراد با خطر مرگ مواجه شوند در حالی که با یک مراقبت به موقع می‌توان از بروز حادثه جلوگیری کرد/س

برچسب ها: اردبیل ، چند ، شغله ، بودن ، پزشکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.