سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده قائمشهر:

جداشدن يك‌شبه ري از تهران ظلم است

نماينده مردم قائمشهر در مجلس جدا شدن یک شبه ری از تهران را ظلم دانست و گفت: امروز پنجاه درصد آلودگی‌ها به ساخت و ساز در شهرهای اقماری جدا شده از تهران برمی‌گردد که عده‌ای آنجا را استراحتگاه خود قرار داده و برای کار به تهران می‌آیند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران کمال علیپور نماینده قائمشهر در مجلس در جلسه  علني امروز(يكشنبه) بهارستان و در موافقت با ممنوعیت جدایی ری از تهران گفت: درآمد شهر تهران منفی 150 میلیارد تومان است و ری هم که به تعبیر آقا، قبله تهران است به همراه شمیران یکپارچه و جزئی از تهران دیده شده‌اند که اگر بخواهیم تفکیک کنیم درآمدی نخواهند داشت.

وی افزود: فرهنگسراها، برج طغرل، تپه میل و آتشکده ری خرابه‌ای بیش نبودند و شهرداری تهران آنها را آباد کرده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با اشاره به تصویب طرح جامع شهر تهران در سال 86 و با هفت سال کار کارشناسی، اظهار کرد: اگر ری قرار بود از تهران منتزع شود باید همان‌ جا چنین موضوعی پیش‌بینی می‌شد زیرا این طرح توسط 9 وزیر در شورای عالی شهرسازی تایید شد و نماینده مجلس هم به عنوان عضو این شورا، آن را تایید کرده است.

علیپور جدا شدن یک شبه ری از تهران را ظلم دانست و افزود: امروز پنجاه درصد آلودگی‌ها به ساخت و ساز در شهرهای اقماری جدا شده از تهران برمی‌گردد که عده‌ای آنجا را استراحتگاه خود قرار داده و برای کار به تهران می‌آیند.

علیپور در پایان از نمایندگان خواست با تصویب دو فوریت این طرح، قدمت سه هزار ساله ری را از تهران نگیرند.

انتهای پیام/س2
برچسب ها: مجلس ، ری ، تهران ، قائمشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.