سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ به مناسبت هفته هوای هوای پاک؛

برگزاری بزرگترین همایش کویرنوردی کشوری در کویر شهر بادرود

بزرگترین همایش کویرنوردی کشوری در سال 91 با حضور 500 کوهنورد از سراسر کشور به مناسبت هفته هوای پاک به مدت 2 روز در کویرهای اطراف شهر بادرود برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در بادرود ، مسوول انجمن حافظان محیط زیست شهر بادرود و دبیر این همایش با اعلام خبر گفت: بیش از 500 کوهنورد از 9 استان کشور به مدت دو روز به مناسبت هفته هوای پاک در این همایش حضور داشتند .

عبدالعظیم شکاری افزود: این کوهنوردان از استانهای تهران ، اصفهان ، البرز ، قم ، فارس ، کردستان ، سمنان ، لرستان و چهارمحال بختاری در این همایش شرکت کردند .

وی ، اجرای کارگاه آموزشی توسعه پایدار ، شناخت حیات وحش کویر و پاکسازی مسیر همایش کویرنوردی از زباله های غیر بازیافت را از برنامه های این همایش برشمرد و اذعان داشت: شرکت کنندگان بعد از گذراندن کارگاه آموزشی به سمت ریق شق حرکت کرده و بعد از 5 ساعت تمامی آنها موفق به تسخیر مسیر 25 کیلومتری همایش شدند .

دبیر این همایش کویرنوردی ملی خاطرنشان کرد: این چهارمین همایش کویرنوردی کشوری بود که در کویر بادرود به مناسبت هفته هوای پاک به اجرا درآمد که در آن از کودک 6 ماهه تا خانم 72 ساله حضور داشتند ./س

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، کویر ، نوردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.