سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شهرک‌های صنعتی نقش پیشتاز را در تقویت جبهه تولید ملی دارند

مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شهرک‌های صنعتی نقش پیشتازی را در تقویت جبهه تولید و رفع بسیاری از موانع تحریم‌های اقتصادی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمد ملاطفی امروز در جلسه بررسی مشکلات تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در تقویت و استمرار این جبهه کوشا و فعال ضرورت دارد تمام قوانین و مقررات زیست‌‌محیطی و نظام مهندسی در ساخت و توسعه شهرک‌های صنعتی و نواحی زیرمجموعه به دقت رعایت شود.

وی برخورداری شهرک‌های صنعتی را از سیستم‌های جدید و مدرن دفع فاضلاب و پسماندهای تولیدی صنعتی یادآور شد و گفت: در شهرک‌های صنعتی به دلیل استفاده مشترک از زیرساخت‌های آب، برق،‌ گاز و تلفن، معابر، فضای سبز و تصفیه‌خانه شاهد کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری و بالا رفتن بهره‌وری بیشتر هستیم.

ملاطفی خاطر نشان کرد: این زیرساخت‌ها سبب شده است تا امتیاز سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی ارتقا یافته و رغبت و علاقمندی به این حوزه‌ها افزایش یابد.

مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل واگذاری شهرک‌ها به بخش خصوصی را از اولویت جدی اعلام کرد و افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند با برخورداری از تسهیلات در نظر گرفته شده و بخشودگی‌های اختصاصی شهرک‌های صنعتی در بها حق بهره‌برداری در این حوزه سرمایه‌گذاری وسیعی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: واگذاری بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر حضور پررنگ صنعتگران فضای مطلوبی را در ارایه خدمات بهتر به وجود آورد./س

برچسب ها: اردبیل ، شهرکهای ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.