سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سخنان رییس جمهوری در مجلس بر مبنای اهداف نظام مقدس اسلامی بود

امام جمعه رودهن گفت: سخنان رییس جمهوری در جمع نمایندگان مردم در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام ˈحسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: حضور محمود احمدی نژادˈدر جلسه علنی روز چهارشنبه گذشته مجلس شورای اسلامی از اقدامات مثبت دوره ریاست جمهوری وی، بیانگر خدمتگزاری مسوولان نظام و اهداف مردمی دولت است.

وی همچنین گفت: از نظر رهبر معظم انقلاب، فتنه این است که افرادی با ظاهر صلاح اما با باطن دشمنی فضا را غبارآلود کنند و زمانی که فتنه وارد می شود، بسیاری آن را نمی شناسند اما زمانی که گذشت متوجه می شوند که چه دامی برای آنان گسترده اند.

حجت الاسلام توسلی ادامه داد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دشمن با تمام توطئه ها و تحریم ها به میدان آمده است و ما وظیفه داریم برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب همدلی و اتحاد خویش را حفظ کنیم.

امام جمعه رودهن با اشاره به کشتارهای اخیر شیعیان پاکستان گفت: مسلمانان باید وحدت میان خود را تقویت کنند تا شاهد کشتار شیعیان در پاکستان یا جنگ های خونین در عراق و سوریه نباشیم.

وی با تاکید بر حفظ وحدت گفت: در شرایط کنونی حفظ وحدت و همدلی رمز موفقیت ایران در برابر توطئه های غرب است و به هیچ وجه نباید حاشیه پردازی صورت گیرد بلکه باید مسائل کلان کشور و آنچه به صلاح مردم است را بیان کرد.

حجت الاسلام توسلی بیان کرد: دشمنان هر روز بر تحریم های خود می افزایند و با طرح و ایجاد جنگ اقتصادی به میدان می آیند که در این میان مجلس و دولت باید همت کنند و گره از مشکلات بگشایند.

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: نکته اصلی در این عرصه فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم است که پاسخی دندان شکن به یاوه گویان نسبت به جمهوری اسلامی خواهد بود.

توسلی با بیان اینکه مسئولان و روسای قوا باید بر اتحاد و همدلی با یکدیگر در راستای مقابله با دشمنان اهتمام ورزند بیان کرد: بی گمان تنها با حفظ وحدت است که می توان بر رفع مشکلات کشور و مردم فائق آمد و مسلمانان نیز با وحدت هر چه تمام تر در مقابل توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کنند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.