سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سرمایه‏ گذاری در بخش معدن مورد تاکید مسئولان کشور قرار گرفته است

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: سرمایه‏ گذاری در بخش معدن مورد تاکید مسئولان کشور قرار گرفته است.

مجید پور مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: کار های بزرگ اکتشاف در معادن نیازمند سرمایه‏ های کلان است و تنها بخش خصوصی می ‏تواند این کار را انجام دهد؛ بنابراین باید آنان را برای سرمایه‏ گذاری در این بخش تشویق کنیم.

وی ادامه داد: واگذاری تمام پروژه‏ های بخش اکتشاف معادن به بخش خصوصی در دستور کار است و با جدیت پیگیری می ‏شود.

پور مقدم افزود: بخش معدن نیازمند داشتن یک بانک اطلاعاتی قوی است تا با شناسایی جایگاه ایران در دنیا و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود بتوانیم صادرات مواد معدنی را جایگزین صادرات نفت کنیم.

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: بخش مهم معدن دارای قابلیت‌ ها و جذابیت ‌های فراوانی است که باید برای سرمایه‌ گذاران این جذابیت‌ ها شناسانده شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت با همراهی و همکاری سازمان نظام مهندسی معدن کشور اقدام به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت ‏های سرمایه‏ گذاری در بخش معدن کرده‏ اند.

پورمقدم افزود: معرفی فرصت ‏های سرمایه‏ گذاری در بخش معدن به سرمایه‏ گذاران سبب روی آوری آنان به این بخش خواهد شد و با سرمایه‏ گذاری در این بخش می ‏توان معادن و صنایع معدنی کشور را جزو صادرات کشور قرار داد.

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بیان کرد: اکنون نیازمند آن هستیم تا با فرهنگ‏ سازی، زمینه را برای گسترش سرمایه‏ گذاری در بخش معدن خصوصاً بخش اکتشاف آماده و سرمایه‏ گذاران بخش خصوصی را به این سمت هدایت کنیم./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.