سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مسوولان از انجام پروژه های غیرفنی خودداری كنند

استاندار اردبیل گفت: مسوولان استان باید از انجام پروژه های غیرفنی خودداری كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان كوثر افزود: تكمیل پروژه‌ها و طرح های نیمه تمام مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

وی گفت: تعدادی از این پروژه‌ها كه در قالب طرح مهر ماندگار قرار دارند با تخصیص اعتبار از منابع مختلف تكمیل می‌شوند و باید تلاش كنیم در كنار آن سایر طرح ها و پروژه ها را نیز تكمیل و به بهره برداری برسانیم.

استاندار اردبیل ضریب اعتبارات شهرستان كوثر را 98/4 درصد ذكر كرد و افزود: در شهرستان كوثر130 پروژه و طرح با اعتبار60 میلیارد ریال در حال اجرا است كه تخصیص اعتبارات همچنان ادامه داشته و پنج میلیارد ریال در چند روز گذشته به این شهرستان تخصیص یافت.

نیكزاد گفت: این پروژه ها شامل تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر گیوی ، مطالعه و اجرای سدهای خاكی و زودبازده ، احداث مدرسه ، ساختمان ادارات ، نوسازی و تجهیز مدارس ، اصلاح و توسعه آب آشامیدنی شهر گیوی ، بهسازی و مرمت گلزار شهدا ، احداث پایگاه امداد جاده ای ، آبرسانی روستایی ، تكمیل درمانگاه زرج آباد و تعمیر و تجهیز ساختمان ادارات شهرستان است.

وی گفت: علاوه بر این احداث راه بین مزارع ، احداث سكوی تماشاگر و رزشگاه تختی گیوی و بهسازی و آسفالت راه های روستایی و چند طرح و پروژه دیگر از دیگر برنامه های در حال اجرا در شهرستان است.

استاندار اردبیل افزود: همه مسوولان باید با تمام توان با بهره گیری از امكانات و ظرفیت های موجود در استان برای حل مشكلات مردم تلاش كنند.

نیكزاد اولویت اصلی استان را توجه به دو بخش كشاورزی و گردشگری دانست و اظهار كرد: در این زمینه كارگروه‌های توسعه كشاورزی در استان و شهرستان‌ها به صورت مستمر تشكیل شده و یك هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار كشاورزی با نرخ سود هفت درصد در اختیار فعالان این بخش قرار می‌گیرد/ س

برچسب ها: اردبیل ، پروژه های ، غیر ، فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.