سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/ همزمان با دهه فجر؛

بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در سرایان

فرماندار سرایان از افتتاح تعداد 30 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 718 میلیون ریال در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

 

محمدعلی مهدی‌نژاد در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ اظهار داشت: با بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی در سرایان تعداد 23 هزار و 727 خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 طرح در شهر سرایان افتتاح می‌شود، افزود: برای اجرای این تعداد طرح مبلغ 7 میلیارد و 442 میلیون ریال از محل منابع داخلی، استانی و خشکسالی هزینه شده است.

فرماندار سرایان ادامه داد: با اجرا شدن این 10 طرح تعداد 20 هزار و 499 خانوار شهر سرایان از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: نصب 106 دستگاه تابلوی هوشمند چاه‌ها، تامین برق متقاضیان نقاط مختلف شهری و تامین برق متقاضیان نقاط مختلف روستایی پروژه‌های افتتاحی را در سطح شهرستان تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ 3 میلیارد و 91 میلیون ریال از محل منابع داخلی تامین و سبب بهره‌مندی 59 خانوار می‌شود.

فرماندار سرایان با اشاره به اینکه در روستای زرین‌چاه این شهرستان طرح تامین برق خورشیدی روستایی افتتاح می‌شود، یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح مبلغ یک‌ میلیارد و 740 میلیون ریال از محل منابع داخلی تامین و 12 خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه چهارطرح در شهر سه قلعه سرایان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این طرح‌ها شامل احداث استخر دو منظوره موتور پمپ پیروز و صنعتی، تسطیح و تجهیز موتور پمپ وحدت و روشنایی میدان امام علی(ع) است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را رقمی معادل 927 میلیون ریال دانست و اذعان داشت: این اعتبارات از منابع داخلی و خشکسالی تامین شده و با افتتاح این تعداد پروژه 2 هزار و 183 خانوار شهر سه قلعه از مزایای آنها برخوردار می‌شوند./س

برچسب ها: فجر ، بهره برداری ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.