سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی بانک ها در پروژه های پتروشیمی

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی برخی بانک ها روی پروژه های پتروشیمی، که 99 درصد پیشرفت داشته اند، خبر داد.

احمد رضا حیدرنیا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر ورود بیشتر بانک های داخلی به منظور برطرف کردن بخشی از مشکلات مالی پروژه ها، به ویژه درصنعت پتروشیمی گفت: عمده ترین مشکل ما در استفاده از تسهیلات بانکی، بروکراسی موجود در سامانه های بانکی است که امیدواریم با همکاری بیشتر، این مشکل برطرف شود.
وی با اشاره به مشکل پتروشیمی ایلام در عدم دریافت تسهیلات بانکی با وجود اختصاص مبالغی با عاملیت بانک صنعت و معدن تصریح کرد: با پیگیریهای انجام شده و تکمیل برخی مدارک مورد نیاز همچون تعیین تکلیف بدهی سهام دار پتروشیمی ایلام به بانک، به زودی این تسهیلات از سوی بانک عامل پرداخت خواهد شد.
حیدرنیا با بیان این که نبود برنامه ریزی صحیح و اصولی در تقدم و تاخر احداث واحدهای پتروشیمی ایلام، باعث تاخیر در روند اجرای این پروژه مهم شده، خاطر نشان کرد: هم اکنون واحد پایین دستی این مجتمع آماده شده، اما واحد بالادستی 20 درصد پیشرفت داشته است، درحالی که ابتدا باید واحد بالادستی (الفین) به سرعت پیش می رفت و به موازات آن، احداث واحد پایین دستی در دستور کار قرار می گرفت./س
برچسب ها: صنایع ، پتروشیمی ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.