سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/نماینده مردم تهران در مجلس:

فتنه 88 تا 10 سال دیگر انقلاب را بیمه کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه 88 تا 10 الی 15 سال دیگر انقلاب را بیمه کرد.


به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت الاسلام حمید رسایی در همایش بزرگ بصیرت در حسینیه نصرت در مشهد با بیان این مطلب افزود: مردم مشهد سابقه ولایی و بصیرت دارند زیرا از همان ابتدای انقلاب در تمام عرصه‌های جمهوری اسلامی ایران حضور چشم‌گیر و پررنگ داشته‌اند.

رسایی ادامه داد: با بصیرتی که در قرن‌های مختلف صورت گرفته، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حضرت امام خمینی(ره) توانست قدرت‌های بزرگ دنیا را با اتکا به شعارهای اسلام ناب محمدی به چالش بکشد.

 

وی افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی پس از حکومت امیرالمومنین (ع) نزدیک‌ترین حکومت به آرمان‌های اهل البیت (ع) است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این انقلاب از روز اول با بحران‌هایی مواجهه بوده و در آینده نیز است، این یک قاعده قرآنی و الهی است زیرا خداوند نیز گفته است من شما را بدون امتحان رها نمی‌کنم، بنابراین این یک قاعده است و همیشه وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر در امتحانی  قبول شویم امتحان بعدی سخت‌تر است این یک قاعده عقلی است و انقلاب اسلامی ایران نیز فارغ از این قاعده نیست، ما در گذشته شاهد فتنه‌هایی بوده‌ایم در آینده نیز فتنه‌هایی در پیش داریم.

 

رسایی تاکید کرد: اینکه شخصی یار امام بوده، بسیار خوب است؛ اما مهم‌تر آن است که اکنون نیز یار امام راحل باقی‌مانده باشد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید مردم متدین جمهوری اسلامی در مورد فتنه آینده هوشیار باشند بنابراین باید بصیرت‌افزایی صورت گیرد.

 

وی اظهار کرد: امروز تهدید، تحریم و مشکلاتی وجود دارد، دنیای کفر و استکبار علیه یک منطقه و رهبر متحد شده‌اند اما نباید وعده الهی و قرآن را فراموش کنیم.

 

رسایی افزود: در تاریخ آمده است فردی به نام شمر جانباز جنگ صفین بوده است، او کنار امیرالمومنین(ع) جنگیده است، اما همین فرد بعدها در کربلا در لشکر یزید قدم برمی‌دارد و قاتل امام حسین (ع) می‌شود، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر شخصی، جریانی و یا رسانه‌ای در یک مقطع تاریخی عملکرد خوبی داشت الزاماً بتواند همیشه درست عمل کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بصیرت‌افزایی به صورت جدی انجام شود تا دچار اشتباه نشویم.

 

وی ادامه داد: در 10 سال اول انقلاب شاهد قتنه‌هایی از بیرون بودیم، جنگ‌های داخلی در گنبد، سیستان و بلوچستان ، کردستان و خوزستان اتفاق افتاد به همین منظور سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تشکیل شد تا با این جنگ‌های داخلی مقابله کند بنابراین در اوایل انقلاب فتنه‌ها نظامی و جنگ سخت بود.

 

رسایی تصریح کرد: در کنار فتنه‌های نظامی و جنگ سخت در اوایل انقلاب 4 کودتا صورت گرفت که کودتای نوژه یکی از مهم‌ترین آنها است در راس این کودتا یک آیت الله العظمی حضور داشت که قصد بمبارن جماران و به شهادت رساندن امام (ره) را داشت اما کودتای نوژه توسط یک «سگ» لو رفت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ‌های داخلی، کودتاها، فتنه منافقین، بمب گذاری‌ها، ترورها و حمله مستقیم نظامی آمریکا به ایران در طبس از جمله بحران‌هایی بود که اوایل انقلاب اتفاق افتاد./س

 

برچسب ها: فتنه ، بیمه ، شدن ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.