سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان جم

رئیس محیط زیست پالایشگاه جم از برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مرتضی عرب‌زاده در آیین برگزاری مراسم روز پاک در پالایشگاه جم اظهار داشت: تأمین سلامت در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و به ویژه در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی این امر اهمیت بیشتری دارد.

این مسئول ادامه داد: پالایشگاه گاز فجر جم از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تولید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد فعالیت چشم‌گیری در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها در این پالایشگاه هستیم و هیچ فرصتی را برای خدمت‌گزاری هدر نمی‌دهیم.

عرب‌زاده از فعالیت شبانه‌روزی محیط زیست پالایشگاه جم خبر داد و تصریح کرد: گسترش فضای سبز و رعایت مسایل زیست‌محیطی در این مجموعه جایگاه خاصی داشته و شخص مدیرعامل نیز توجه ویژه‌ای به این مسایل دارد.

* دوچرخه‌سواری روز هوای پاک در جم

رئیس محیط زیست پالایشگاه جم با اشاره به برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهر جم یادآور شد: مسابقه دوچرخه‌سواری به مناسبت روز جهانی هوای پاک در شهر جم برگزار شد و این روز با حضور جمعی از کارشناسان HSE شرکت پالایش گاز فجر جم گرامی داشته شد.

عرب‌زاده گفت: مسیر حرکت دوچرخه‌سواران از درب اصلی شهرک توحید تا ورزشگاه شهدای شهر جم تعیین شده بود و این برنامه با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی اضافه کرد: در این همایش ده‌ها دوچرخه‌سوار در رده سنی آزاد مسافت ذکر شده را رکاب زدند و در پایان نیز به قید قرعه و به رسم یادبود به 80 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهداء شد.

عرب‌زاده ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش در هفته هوای پاک، آشنایی مردم به‌ویژه جوانان ورزشکار با محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا بیان شده است.

وی اذعان داشت: توجه به اهداف زیست محیطی با رویکرد ترویجی - فرهنگی و آموزشی یکی از اهداف برگزاری این مسابقه دوچرخه‌سواری است.

این مسئول در پایان با اشاره به سایر برنامه‌های روز هوای پاک در جم اظهار داشت: چاپ پوستر، پارچه نوشته، تهیه پمفلت، مشارکت در برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دوستداران هوای پاک در شهر جم، اطلاع‌رسانی و توزیع بروشور و نصب پلاکارد از دیگر برنامه‌های HSE شرکت پالایش گاز فجر جم و شهرک توحید در هفته پاک است./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.