سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

امضای تفاهم نامه خرید محصولات تولیدی آذربایجان شرقی توسط سیونیک ارمنستان

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه خرید محصولات تولیدی استان توسط استان سیونیک ارمنستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، راستی با اعلام این خبر گفت: در سفر هیئت تجاری و اقتصادی استان سیونیک ارمنستان به استان آذربایجان شرقی تفاهم نامه خرید محصولات تولیدی استان شامل کمباین، محصولات پتروشیمی و تراکتور توسط طرفین به امضا رسید.

وی اظهار داشت: در این تفاهم نامه شرکت های تراکتور سازی و پتروشیمی اعلام آمادگی نموده اند محصولات مورد نیاز استان سیونیک ارمنستان را تامین نمایند.

وی افزود: هیئت تجاری استان سیونیک ارمنستان با استقبال از امضای تفاهم نامه همکاری با آذربایجان شرقی، این استان را دارای ظرفیت های خوبی برای فروش محصولات تولیدی دانست.

راستی در ادامه بیان نمود: در سفر هیئت تجاری و اقتصادی استان سیونیک ارمنستان به استان آذربایجان شرقی مقرر گردید حجم مبادلات فیمابین به میزان 30 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص کشور ارمنستان گفت: تنها مسیر مهم مبادلات اقتصادی این کشور از جانب آذربایجان شرقی است و این استان به واسطه بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی می‌تواند شریک مناسبی برای این کشور باشد.

راستی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر حجم مبادلات آذربایجان شرقی با کشور ارمنستان سالانه حدود 200 میلیون دلار است./س

برچسب ها: امضا ، تفاهم نامه ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.