سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

عرضه کالاهای بنگاههای اقتصادی با نگاه تنظیم بازار

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: در شرایط کنونی به تمامی واردکنندگان و شرکت های تولیدی و توزیعی و واحدهای صنفی عمده و خرده توصیه می شود که عرضه بدون وقفه کالاهای خود را با نگاه تنظیم بازار مدیریت کنند و از انبار کردن و عدم اعلام موجودی کالاهای خود بخصوص کالاهای اساسی به قصد گرانفروشی خودداری نمایند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،عطاپور در ادامه از انجام بیش از 208 هزار بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان طی 9 ماهه سال 91 خبر داد و افزود : نتیجه بازرسی ها حاکی از تشکیل بیش از 13 هزار مورد پرونده می باشد که برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اظهار نمود: ضمن بازرسی ویژه از کالاهای اساسی بیشترین تخلفات در زمینه های مواد لبنی ( شیر ، ماست ، کره ، پنیر ) و مواد پروتئینی ( گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ ) ، میوه و سبزیجات، غلات و حبوبات، سیب زمینی، پیاز،گوجه فرنگی، چای، خرما قند وشکر، روغن نباتی، پودرهای شوینده،کاغذ، لاستیک، نهاده های دامی، مصالح ساختمانی، پوشاک، کیف و کفش، نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا و حراجی ها، غذاخوری ها، مراکز خدماتی، اقامتی، و فرهنگی و . . . بوده است.

وی تعداد تماسهای مردم با شماره تلفن 124 ( ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت ) را بیش از 10 هزار مورد عنوان نموده و اظهار داشت: تمامی گزارشهای مردمی توسط بازرسان سازمان پیگیری شده است.

عطاپور در بخش دیگر سخنان خود متوسط روزانه تعداد بازرسان و کارشناسان فعال در طرح های نظارتی استان را بیش از 200 نفر عنوان کرده ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاش بازرسان و کارشناسان فعال سازمان و همچنین ناظران افتخاری و نیز سایر دستگاهها از جمله تعزیرات حکومتی, دانشگاه علوم پزشکی, صدا و سیما, اداره دخانیات, مجامع امور صنفی, اتحادیه های صنفی, انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سایر دستگاههای دولتی که با همکاری بی وقفه خود معاونت نظارت و بازرسی را در این امر خطیر همراهی می نمایند، اظهار داشت: از مردم سراسر استان تقاضا داریم با توجه به اینکه کالاهای ضروری به میزان لازم وجود دارد، در صورت مشاهده گرانفروشی یا احتکار کالا با سامانه ارتباطی 124 تماس گرفته و ما را در راستای نیل به اهداف نظارت و بازرسی یاری نمایند./س

برچسب ها: عرضه ، کالا ، بنگاههای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.