سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

بعضی افراد ضررشان از دجال بیشتر است/ ولی‏ فقیه‏ شأن پیامبر را دارد

کارشناس سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم گفت: بعضی کسانی که ادعای محبت و دوستی با نظام را دارند، ضررشان از دجال بیشتر است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین رضوانی در گردهمایی معرفتی و بصیرتی که در نمازخانه شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: هر موقع دشمن از شما تعریف و تمجید کرد، در خودتان شک کنید.

وی با استناد به حدیثی از امام رضا(ع) افزود: این امام همام در حدیثی می‏فرماید «دشمنی با دوستان ما و دوستی با دشمنان ما به مثابه کسانی است که ضررشان از دجال برای ما بیشتر است» و در حال حاضر، برای جامعه کنونی ایران این حدیث کاملاً ملموس است.

کارشناس سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم خاطرنشان کرد: حق و باطل مطلق قابل تشخیص است، اما وقتی این دو امتزاج و تداخل می‌یابند، تشخیص حق از باطل مشکل می‏شود و در چنین فضایی، مؤمن از منافق قابل تشخیص نیست.

رضوانی تصریح کرد: امروز باید ولایت فقیه در جامعه برای همگان به ویژه جوانان بازخوانی شود.

وی با استناد به فرازهایی از سخنان گوهربار امام خمینی در خصوص ولایت فقیه گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند تا شأن ولایت فقیه را در حد یک رئیس یا مدیر عالی رتبه تنزل دهند، در حالی که کلام و پایه‌ریزی اصل ولایت فقیه این نیست.

کارشناس سیاسی گروه 10 پدافند هوایی محرم افزود: براساس نظریه حضرت امام خمینی، تمام اختیاراتی که پیامبر داشته، ولی‏فقیه‏ای که حکومت تشکیل داده نیز دارا است.

رضوانی با مقایسه تاریخی بین نظام اسلامی صدر انقلاب حضرت رسول(ص) و ائمه بعد از او با انقلاب اسلامی ایران و رهبری دوم گفت: پیچیدگی‌های دوران رهبری دوم به مراتب از زمان حضرت امام خمینی بیشتر است و باید توجه داشته باشیم که شرایط امروز بسیار سخت و مانند زمان بعد از رسول و امامت حضرت علی(ع) شده است.

* حلقه‌های صالحین محلی برای هم‌افزایی دینی و بصیرتی است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: جلسات حلقه‌های صالحین محل و مطلعی برای هم‌افزایی معرفتی، دینی و بصیرتی بسیجیان است که باید نهایت استفاده را از این جلسات کسب کرد.

محمود نعیم‌آبادی اظهار داشت: رشد و بالندگی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی که امروز حتی دشمنان ما به آن اقرار و اذعان دارند، بسیار مطلوب است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان خطاب به حاضران افزود: شما بسیجیان به عنوان مدافعان انقلاب و اسلام باید هوشیار باشید و با درک شرایط به جامعه در مقاومت برابر فشارها کمک کنید.

این کارشناس سیاسی خاطر‌نشان کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری فرزانه انقلاب باید توسط شما بسیجیان برای اعضای جامعه تشریح و تبیین شود، بنابراین باید در حلقه‌های صالحین پیرامون این موضوع به بحث و تبادل نظر بپردازید./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.