سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دو ساعت را با طبيعت زيباي ايران گذراند

بازديد اختصاصي دكتر محمد حسيني از جشنواره ملي عكس ايران روز سي دي ماه انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 24 دي ماه در تهران كار خود را آغاز كرده و تا 7 بهمن ماه در موسسه فرهنگي و هنري صبا ادامه دارد.
اين جشنواره كه با استقبال 733 عكاس با قريب به 3800 عكس روبرو شد عصر روز 24 دي ماه در موسسه صبا با حضور رياست سازمان سينمايي و امورسمعي و بصري و همچنين عكاسان نام آور كشور و هيئت داوران و عكاسان شركت كننده در جشنواره افتتاح شد.
عصر روز 30 دي ماه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي طي يك بازديد ويژه كه  دو ساعت به طول انجاميد از نمايشگاه عكس طبيعت زيباي ايران بازديد كرد.
در اين ديدار كه هاشم ميرزاخاني دبير جشنواره و علي قلمسياه رئيس هيئت داوران و همچنين مجموعه معاونين انجمن سينماي جوانان ايران و چند خبرگزاري و گروه هاي تلويزيوني حضور داشتند، قلمسياه مديريت زمان اين جشنواره را عالي ارزيابي كرد و آن را احترامي به شركت كنندگان ناميد.
وي اين جشنواره را يك نمايشگاه فاخر ناميد كه در آن ديد متنوعي به طبيعت ايران صورت گرفته است.
قلم سياه گفت: جذابيت هاي كشور ما استثنايي است و حضور اين نمايشگاه در صحنه هاي بين الملل موجب شناسايي بهتر كشور در عرصه هاي بين المللي و جذب جهانگردان مي شود.
وزير در اين ديدار پس از بازديد از نمايشگاه يكي از كتابهاي جشنواره را با يادداشتي كه در آن برگزاري جشنواره را به انجمن سينماي جوانان ايران و عكاسان ايران تبريك گفته بود امضا كرد.
همچنين در اين ديدار ميرزاخاني كتابچه فعاليت هاي انجمن سينماي جوانان ايران از تابستان 1389 تا زمستان 1391 را به وزير اهدا كرد كه  و دكتر حسيني  آن را كاري شايسته ناميد.
وزير در اين ديدار گفت: بسياري از اين زيبايي ها ناشناخته است و ديدن آنها در اين نمايشگاه و در اين كتاب موجب مي شود كه همه با جاذبه هاي ايران آشنا شوند و ابراز اميدواري كرد اين نمايشگاه در تهران و كلان شهرهاي كشور برگزار شود كه بسيار موثر خواهد بود.
دومين جشنواره ملي عكس ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران به دبيري هاشم ميرزاخاني از 24 دي ماه آغاز و تا 7 بهمن در موسسه فرهنگي و هنري صبا  ادامه دارد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.