سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه تخصصی مشکلات صنعت چاپ را رفع مي كند

کارگروهی تخصصی به منظور رفع مشکلات صنعت چاپ تشکیل شده است.

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل کارگروه تخصصی در زمینه صنعت چاپ می‌تواند تاثیرات بسزایی در این راستا داشته باشد.
وی گفت: قرار است این کارگروه از 5 نفر تشکیل شود که شامل دو نفر از نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و چند نماینده از کارشناسان صنعت چاپ می باشد.
وی افزود: اگر این کارگروه از کارشناسان خبره خود صنعت چاپ تشکیل شود و با تشکل ها تعاملات مناسبی داشته باشد به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود.
غفاری در رابطه با مشکلات اصلی و ضروری در صنعت چاپ اظهار داشت: در این راستا نمی‌توان تنها به بیان یک شاخص اکتفا کرد.
وی در این خصوص ادامه داد: در این جریان مساله زیرساختها، ماشین آلات، مواد اولیه، مسائل دیگری که در حاشیه کاری قرار دارند به عنوان معضلی در این صنعت قرار گرفته اند.
رئیس اتحادیه صحافان گفت: مشکلات اقتصادی کنونی نیز در این راستا تاثیرگذار است زیرا این صنعت هم جدا از دایره این چرخه نیست.
غفاری در پایان راهکارهایی را در این زمینه ارائه داد و گفت: باید نوع نگاه در راستای صنعت چاپ تغییر کند و دولت به این جریان توجه بیشتری داشته باشد چرا که در بخش صنعت چاپ هم مواد اولیه و هم ماشین آلات وارداتی هستند و این مساله قابل توجهی است./ي2
برچسب ها: کارگروه تخصصی ، چاپ ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.