سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پازکی: سعی می کنیم شمع هندبال در زنجان خاموش نشود

رئیس هیئت هندبال زنجان گفت: بازیکنان استان از قابلیت های خاصی برخوردارند و شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند ولی اسپانسر نداریم.

محمد جواد پازکی رئیس هیئت هندبال زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: زنجان از استانهایی است که هندبال در آن بصورت گسترده انجام می شود و افرادی که در این زمینه فعال هستند شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند ولی متاسفانه اسپانسر نداریم که از ما حمایت کنند.

وی تصریح کرد:  نزدیک به 20 ، 25 سال است که هندبال در این استان فعال است ولی تاکنون نتوانسته ایم به مسابقات لیگ برتر بیائیم.
 
پازودکی در ادامه گفت: برای گرفتن اسپانسری نیز به هر شرکتی مراجعه می کنیم آنها نیز با مشکل مالی روبرو هستند که در این شرایط چه کاری می شود کرد.

وی عنوان کرد: ما در تمامی رده ها فعال هستیم و هر مسابقه ای که در کشور انجام می شود در حد امکان تیم اعزام می کنیم و تلاش ما این است نگذاریم شمع هندبال در زنجان خاموش شود.

 پازوکی گفت: هندبالیستهای استان پر از استعداد هستند ونیاز به حمایت اقتصادی دارند و معتقدم  پول در هر ورزش باشد آن گسترش پیدا می کند و پیشرفت می کند البته این اصل است.

 وی عنوان کرد: در شرایط کنونی اگر بخواهیم برای مسابقه ای مثلا به سبزوار برویم 2-3 میلیون تومان نیاز است و این درحالی است که ما برای مبلغ جز نیز مشکل داریم.

 پازوکی یاد آور شد:  از اینکه اسپانسری نداریم که از ما حمایت کند ناراحت می شوم واینکه با وجود بازینکان با پتانسیل  بالا اگر آنها در شهر دیگری بودند می توانستند در آمد خوبی از این ورزش داشته باشند.

وی گفت: برای تمرینات علاقه مندان از باشگاه انقلاب سالن انقلاب استفاده می کنند که  در این مکان  هاکی نیز تمرین می شود و 7-8 ماهی است در آنجا بازیکنان تمرین می کنند.

 پازوکی اضافه کرد: هم اکنون تیمی با نام هیئت هندبال زنجان در دسته یک داریم که به مصاف حریفان خود می رود فعلا با همین وضعیت کار می کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد .

 پازوکی در پایان خاطر نشان کرد:  نزدیک به 25 سال است که در این ورزش هستم در این مدت در کمیته داوران بودم و داوری درجه دو دارم و مربی هندبال هستم و مدتی هم مسئول انجمن هندبال آموزشگاه های کشور نیز بودم و هم اکنون هم در هیئت مشغول به خدمت هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که هندبال استان شرایط بهتری داشته باشد و مشکلات اقتصادی رفع شود و حمایت مالی داشته باشیم./آق

برچسب ها: شمع ، هندبال ، هم اکنون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مهدی عربلو
۱۴:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
خواهش می کنم به هندبال هیدج هم اهمیت دهید. هندبالیست های پراستعدادی است .که به علت نبود تیم هندبال سرگردان هستند . باتشکر