سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزاله محمدی: دبیری فدراسیون را نمی پذیریم

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: بحث دبیر کلی من در فدراسیون صحت ندارد و اگرم چنین پیشنهادی شود نمی پذیرم.

عزیزاله محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر در اتحادیه استراحت می کنم چرا که مشغله کمی دارم به همین دلیل نمی خواهم خود را درگیر مشغله های فوتبال کنم.

رئیس مسابقات سازمان لیگ در مورد بازگشت تاج به فدراسیون اظهار داشت: از بازگشت تاج به فدراسیون خوشحالم او آدم موفق و فوتبالی است و توانایی های زیادی دارد. قبلا در هیئت مدیره باشگاههای سپاهان و ذوب آهن بوده و به مسائل باشگاهها اشراف دارد و فوتبال را خوب می شناسد. پس می تواند موفق باشد.

عزیزاله محمدی در جواب این سوال که عضویت او در هیئت مدیره سابق سپاهان باعث موضع گیری علی رضا رحیمی شده است گفت: من با رحیمی صحبت کردم و او مدعی شد اصلا منظورش تاج نبوده است.



وی بار دیگر در جواب این سوال که رحیمی از تاج اسم آورده است افزود: در هر حال رحیمی استعفا نمی دهد و با قدرت به کارش در فدراسیون فوتبال ادامه می دهد.

وی در مورد علاقه اش برای بازگشت به فدراسیون و اینکه پیش از این گفته بود فوتبال روی او سرمایه گذاری کرده است گفت: من به شما می گویم خبری از بازگشت من به فدراسیون نیست و حضور تاج هم ربطی به بازگشت من ندارد. امیدوارم دوستان در فدراسیون موفق باشند و به کار خود ادامه دهند.

در پایان در مورد مشکلات مالی فدراسیون از عزیز محمدی سوال کردیم که افزود: مشکلات مالی به من ربطی ندارد و در آن ورود نمی کنم در مورد شایعاتی هم که شما مطرح می کنید چیزی نشنیدم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.