سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی: بازی با ملوان را فدای دربی نکردیم/ به شجاعت احمدزاده تبریک می گویم

سرمربی تیم استقلال گفت: هیچ بازیکنی اعلام نکرده در تمرینات شرکت نمی کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی پس از بازی مقابل ملوان اظهار داشت: ابتدا مصیبت وارده را به خانواده مرحوم اغماض،بزرگمرد بوکس ایران تسلیت عرض می کنم.یک عذرخواهی هم می کنم که نتوانستم قبل از بازی در نشست خبری حاضر شوم.دو روز بود که زیر سرم بودم و حال و روز خوبی نداشتم.حتی ماشین شخصی گرفتم تا در رامسر به تیم برسم اما نتوانستم.

وی ادامه داد:بازی سرعت بالایی داشت.اکثر دقایق بازی توپ دست ملوان بود اما در ایجاد موقعیت ما بهتر بودیم.دو فرصت خوب گل را از دست دادیم که یکی از آنها را ایمان موسوی هدر داد.در این بازی دو هدف داشتیم.اول گل نخوردن و دوم گرفتن سه امتیاز که اگر ایمان دقت می کرد به هدفمان می رسیدیم.

وی افزود:من تعجب می کنم.بازی های هفته های پیش تیم ها را می بینیم وقتی به زمین می آییم همه چیز فرق می کند.البته به شجاعت احمدزاده تبریک می گویم که از یک جوان 16 ساله در پست هافبک دفاعی استفاده کرد.این یک امتیاز بیشتر به درد ما می خورد تا ملوان چون در صدر جدول قرار گرفتیم و گل هم نخوردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد:از مسئولان انزلی و هیات فوتبال تشکر می کنم.به نظرم لیاقت مردم انزلی است که یک ورزشگاه 50 هزار نفری داشته باشند.فکر می کنم اگر زمین بازی غلتک می افتاد شرایط بهتر می شد.

وی درباره اینکه آیا استقلال این بازی را فدای دربی کرد یا نه گفت:به هیچ وجه .ما با تمام قدرت آمدیم.دو بازیکن دو کارته مان را هم آوردیم.همان قدر که برای پرسپولیس احترام قائل هستیم برای ملوان هم احترام قائلیم.اگر ملوان را می بردیم با روحیه بهتری به مصاف پرسپولیس می رفتیم.البته این طبیعی بود.استرسی هم در این بازی نداشتیم.همین که حریف زیاد فرصت نداشت،نشان از جنگیدن ما بود.حتی قرار نبود جباری هم بازی کند اما روند بازی به شکلی شد که از او استفاده کینم چون اگر نمی آمد ممکن بود دچار مشکل شویم.

سرمربی استقلال درباره جو ورزشگاه بیان کرد:دروغ بگویم یا حقیقت را؟

خبرنگاران گفتند حقیقت را.

قلعه نوعی پاسخ داد:اول از هدایتی و درودگر تشکر می کنم.شنیده بودم ملوان دو هفته بهترین میزبان شده بود اما قبل و در جریان بازی دقایقی به ما لطف داشتند که امیدوارم دیگر در بازی های بعدی،اینگونه لطف نکنند.ملوان تیم پرافتخاری است.البته جوان هستند و ایرادی ندارد.

وی درباره دلیل تعویض زودهنگام فرزاد حاتمی توضیح داد:ممکن است دقیقه 5 بازی هم تعویض کنیم .او یک کارت گرفته بود.مقداری عصبی بازی می کرد.

سرمربی استقلال درباره تعویض هایش گفت :تعویض های ما رو به جلو بود.مهاجم بیرون بردیم و دوباره مهاجم آوردیم.اگر تک به تک ها گل می شد ،پیروز می شدیم.قدرت تاکتیکی ملوان باعث شد دقایقی عقب بکشیم.

سرمربی استقلال درباره داوری بازی گفت »در نتیجه بازی تاثیری نداشت اما می توانست 50_50 را به نفع ما بزند.گروه داوری خوب بود.

وی درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی رافخایی گفت :در آن صحنه داور باید به رافخایی اخطار می داد و اصلا پنالتی نبود.

قلعه نوعی درباره مدعیان قهرمانی گفت :بازی فولاد را نمی دانم چه شده است .

او پس از آگاهی از نتیجه تساوی فولاد مقابل مس گفت:4 تیم الان در کورس قهرمانی هستند که همه شانس دارند.

سرمربی استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگاری که به او گفت که برخی بازیکنان استقلال تهدید کرده بودند به دلیل مشکلات مالی به تمرین نمی روند اظهار داشت:اصلا همچنین چیزی نبود.هیچکدام از بازیکنان ما اینطور حرف نمی زنند.قول دادند قبل از دربی بخشی از مشکلات برطرف شود./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.