سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

11 روز مانده به جشنواره بين‌المللي فيلم فجر؛

جشنواره فجر دستخوش سیاست های مسئولان سینمایی است

جشنواره بین المللی فیلم فجر در برخی سالها دستخوش سیاست های مسئولان سینمایی بوده اما در نهایت به نفع تمامی فیلمسازان است.

علی قوی تن، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر معتبرترین جشنواره سینمای ایران است که در این جشنواره رسانه ها، مطبوعات مانور بسیاری می‌دهند همچنین این جشنواره به لحاظ جایگاه نیز بسیار معتبر است.
کارگردان فیلم سینمایی پرواز بادبادک ها افزود: جشنواره فیلم فجر که تاکنون سی دوره از آن برگزار شده از بدو تاسیس تا به امروز دارای  اوج و فرود و حواشی بسیار بوده است و بزرگترین سیاست گذاری های سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: در بعضی سالها سیاست های مسئولان خوب بوده ولی در سالهای دیگر سیاست مناسب نبوده است اما در نهایت جشنواره فیلم فجر جشنواره ای است که به نفع تمامی فیلمسازان است.
کارگردان فیلم سینمایی "آفتاب، مهتاب، زمین" بیان کرد: وقتی فیلمی در جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در می آید یعنی فرصتی به آن فیلم داده شده تا با دیگر فیلم ها مقایسه شود این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و هر فیلمسازی دوست دارد که فیلمش در جشنواره به نمایش در آید. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.