سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اعلام فراخوان جشنواره اتفاق ۲ در کردستان

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از توزیع فراخوان جشنواره ملی اتفاق ۲ برای شرکت سمن های استان خبر داد

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، تیشه گران گفت: این جشنواره به منظور معرفی توانمندی ها و ایجاد رقابت بین سمن ها و تشکل های مردم نهاد که مجوز فعالیت از سازمان های دولتی دارند، برگزار می شود.
وی افزود: در این جشنواره 17 محور از قبیل نمایشگاه، جشنواره، همایش، دوره آموزشی، اردوهای جهادی، مسابقه مطالعاتی، مسابقات ورزشی، کتاب، کتاب الکترونیکی، نشریه، نشریه الکترونیک، پایگاه اینترنتی، نرم افزار مستند، نمایش یا تئاتر، فیلم و مجموعه داستانی در بین سمن های سراسر کشور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و سمن های برتر هر محور شناخته می شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در این جشنواره ارزیابی کیفی فعالیت برتر سمن ها، ارزیابی کمی تمام فعالیت های سمن و ارزیابی تشکیلاتی و ستادی سمن مورد بررسی قرار می گیرد.
 تیشه گران افزود: علاقه مندان برای حضور در " جشنواره اتفاق 2 " برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا هفتم بهمن ماه سال جاری به سایت www.ettefagh2.ir مراجعه کنند.
وی افزود: این جشنواره در نیمه اول اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار می شود و فعالیت های سمن ها از پاییز 88 تا 91 مورد ارزیابی قرار می گیرد./س
برچسب ها: جشنواره ، سمن ، فراخوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.