سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ با اتکا به توان یک شرکت داخلی انجام شد؛

نصب و راه اندازی سیستم اعلان حریق و تهویه هوشمند در پالایشگاه خانگیران

کارشناس ارشد اجرای طرح های ابزاردقیق شرکت پالایش گازشهید هاشمی نژاد از نصب و راه اندازی سیستم اعلان گاز و آتش و سیستم تهویه هوشمند در این شرکت خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، محمد علی حقیقت با اعلام این خبر افزود: نصب و راه اندازی این سیستم ها در بخش صنعتی واحد دانه بندی گوگرد پالایشگاه خانگیران با اتکا به توان یکی از شرکت های داخلی انجام شد.

وی هدف از راه اندازی این سیستم را اعلان آتش سوزی های مختلف در تمامی بخش های صنعتی واحد دانه بندی گوگرد این مجتمع گازی عنوان و تصریح کرد: این سیستم در قسمت های مختلف اعم از سوله های دانه بندی گوگرد مذاب، بارگیری قطار و کامیون، واحد بسته بندی گوگرد بنتونیتی، انبارهای گوگرد و بنتونیت، اتاق های کنترل و اتاق های برق کاربرد دارد.

حقیقت ادامه داد: همچنین تشخیص گاز SO2 ناشی از سوختن گوگرد بنتونیتی توسط سنسورهای گاز سنج واقع در انبار بنتونیت و واحد بسته بندی گوگرد بنتونیتی از دیگر مزایای این سیستم به شمار می رود.

کارشناس ارشد اجرای طرح های ابزاردقیق پالایشگاه خانگیران همچنین به مدت زمان اجرای این سیستم اشاره کرد و بیان داشت: نصب و راه اندازی سیستم اعلان گاز و آتش در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مدت زمان 134روز به طول انجامید.

وی یادآور شد: این سیستم با همت واحد معاونت مهندسی و توسعه پالایشگاه و با صرف هزینه ای بالغ بر 538 میلیون ریال راه اندازی و اجرا شده است.

گفتنی است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در 165 کیلومتری مشهد واقع شده و گاز استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از استان سمنان را تامین می کند./س

برچسب ها: کارشناس ، ارشد ، اجرای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.