سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پیش بینی 40 ایستگاه امدادی درطرح راهنمایی مسافران نوروزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح ویژه راهنمایی مسافران نوروزی وارد سیزدهمین مرحله خود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد نوید متقیدر این زمینه خاطرنشان کرد: درسال گذشته با اجرای این طرح در سراسر کشور به 25 میلیون نفر از مسافران نوروزی خدمات امدادی، فرهنگی و راهنمایی ارایه شد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان توانست سال گذشته در این طرح رتبه عالی را کسب کند، تصریح کرد: برای برگزاری سیزدهمین طرح راهنمایی مسافران نوروزی این جمعیت اعلام آمادگی کرده و این موضوع به تمامی شعب نیز ارسال شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه در این استان حدود 40 ایستگاه امدادی اعلام آمادگی کردند، اظهارکرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند سال جاری آغازمی شود و تا 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شعار امسال راهنمایان جوان ایمنی و آرامش است، تاکید کرد: در این طرح اقدامات آموزشی عمومی و ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به خطرات ناشی از وقوع سوانح، حوادث، نحوه مقابله با خطرات و پیشگیری و کاهش تلفات انسانی به هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی، مد نظر است.

متقی بالا بردن توان عملیاتی تیم‌های بشردوستانه کانون‌های سازمان جوانان و کمک به سفری ایمن با تامین امنیت روانی و آرامش مسافران، ترویج فرهنگ ایثار و کمک به دیگران در هنگام نیازمندی را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.