سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضایی که برای هیچ کس امن نیست!

بیشتر افراد به فضایی می روند که برایشان نه تنها سرگرمی نیست بلکه زمینه ساز یک آسیب برای آنهاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، این فضا، فضایی است که برای هیچ کس امنیت و اطمینانی را به دنبال ندارد اما این فضا به دلیل زیبایی های دروغینی که در خود جای داده افراد را به طرف خود می کشاند و آنها وابسته زیبایی های دروغین آن فضا می شود.
بای جامعه شناس در این زمینه بیان کرد: امنیت فضای مجازی با گستردگی فراوان نه تنها برای زنان بلکه برای مردان هم قابلیت اطمینان را نخواهد داشت.
وی افزود: با توجه به بررسی های فراوانی که در خصوص کاربران در چگونگی معرفی خویش انجام شده متاسفانه نتایج مثبتی گرفته نشده در آن اطلاعات وجود ندارد و بخش اعظم اطلاعات کذب محض بوده و قابلیت اعتماد و اطمینان ندارد.
فضای مجازی افراد را با وعده های دروغین سرگرم می کند و آنها رفته رفته به این فضا دلبسته و باعث اعتیاد در آن ها می شود، و زمانی که افراد به این فضای مجازی می روند که نیازهای خود را رفع کنند اما دچار دردسر می شوند و یک قصه ناتمام برای آنها آغاز می شود.
بای تصریح کرد: فضای مجازی به دلیل نداشتن نظارت از سوی هیچ یک از دستگاه ها بر اطلاعات بر جا گذاشته از خویش وجود ندارد و آنها می توانند به دروغ و بدون ارائه هیچ گونه مدرکی خویش را آنگونه که می خواهند معرفی کنند و چنانچه خلاف آنچه که آنها گفته اند ثبت شود هم نمی توان پیشگیری قضایی نسبت به آنها اعمال نمود و به همین دلیل فضای مجازی نمی تواند فضای امنی برای کاربران باشد و به آن اعتماد کرد.
وقتی فضایی برای هیچ یک از افراد امنیت ندارد رفتن به آن جز گذراندن وقت حاصلی به دنبال ندارد و افراد جز اینکه اطمینان و اعتماد خود را به خاطر فضایی دروغین از دست بدهند دیگر سودی برایشان نخواهد داشت./ل
گزارش از افسریان
برچسب ها: فضا ، امن ، سرگرمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.