سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

خودکفايي در تعميرات اساسي دستگاه مولد برق ايستگاه هاي مخابراتي

با تلاش متخصصان کشورمان در تعمیرات اساسی دستگاه مولد برق ایستگاه های مخابراتی و مولد اضطراری ایستگاهها و مراکز تقویت فشارگاز به خود کفایی رسید .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مدیر منطقه 5 شرکت انتقال گاز ایران در شیراز از تحقق خودکفایی در تعمیرات اساسی 14 دستگاه مولد برق ایستگاه های مخابراتی و مولد اضطراری توسط واحد تعمیرات مولدها و برق تعمیرات اساسی این منطقه خبر داد.

اکبر زارع افزود: در 3 ماه اخیر تعمیرات اساسی 14 دستگاه مولد برق ایستگاه های مخابراتی و مولد اضطراری تاسیسات شامل 9 دستگاه مولد برق دویتز با توان 51 کیلو واتی، چهار دستگاه مولد کامینز 230 کیلو واتی و یک دستگاه مولد برق MWM640 کیلو واتی توسط واحدهای مکانیک مولدها و برق تعمیرات اساسی انجام شده است.

وی گفت: تمامی پارامترهای 6 هزار و 12 هزار ساعته این تعمیرات بر اساس چک لیست های تعمیراتی سیستم CMMS انجام شده است.

زارع صرفه جویی در این بخش را یک میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این سطح از تعمیرات برای نخستین بار در منطقه 5 شرکت انتقال گاز صورت می گیرد.

روزانه بیش از 300 میلیون متر مکعب گاز با بهره گیری از 4100 کیلومتر خط انتقال گاز فشار قوی از منطقه 5 شرکت انتقال گاز ایران به مرکزیت استان فارس به مبادی مصرف منتقل می شود.

خطوط انتقال گاز منطقه 5، در مسیری به طول چهار هزار و 500 کیلومتر به قطرهای 4 الی 56 اینچ امتداد دارد تا جریان گاز از دورترین نقاط کشور به مناطق شهری و روستایی انتقال یابد.

این خطوط که در سطح استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و بخشی از خوزستان پراکنده است، گاز را از مبادی تولید دریافت و از طریق خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار، به تمامی نقاط کشور و مبادی مصرف انتقال می دهد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.