سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

كارخانه سنگ بری در شهرستان كوثر راه اندازی می شود

مدیركل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از راه اندازی كارخانه سنگ بری در شهرستان كوثر با سرمایه گذاری خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / ارژنگ عزیزی در نشستی با فرماندار كوثر افزود: ‌طرح‌های سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی كه توجیه اقتصادی و فنی دارند در اولویت حمایت مالی قرار می گیرند.

وی با اشاره به این كه طرح گیاهان دارویی و نیز احداث كارخانه پرلیت در این شهرستان در حال احداث است خواستار همكاری مسوولان برای تسریع در احداث آن شد.

مدیركل صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: علاوه بر این شهرستان كوثر نقش تامین میوه جنوب استان را بر عهده خواهد داشت.

عزیزی به ذخیره سازی دو هزار و 500 تن میوه شب عید در استان اشاره كرد و گفت: این میوه ها شامل یك هزار و 500 تن پرتقال و یك هزار تن سیب است.

وی افزود: كالاهای اساسی از جمله برنج ، روغن ، گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان تامین و ذخیره سازی شده است.

مدیركل صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار كرد: برای تنظیم بازار یك هزار تن گوشت مرغ منجمد ، 800 تن برنج هندی ، 700 تن روغن خام برای فرآوری و بسته بندی ، 200 تن گوشت قرمز منجمد وارداتی ، تخم مرغ ، قند و شكر ذخیره سازی و توزیع می شود.

عزیزی افزود: همچنین 23 هزار راس دام زنده وارداتی با ارز مرجع ثبت سفارش شده كه پنج هزار راس آن در كشتارگاه اردبیل و به قیمت 140 هزار ریال به ازای هر كیلوگرم به صورت لاشه توزیع شده است.

وی بر همكاری دستگاه های ذی ربط در زمینه تنظیم بازار ، قیمت گذاری كالا ، بررسی قیمت گوشت قرمز ، نظارت دامپزشكی بر دام های زنده و تداوم برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا ، طرح ساماندهی اتحادیه های صنفی وانت بارها و آژانس های حمل و نقل درون و برون شهری تاكید كرد/س

برچسب ها: اردبیل ، کارخانه ، سنگ ، بری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.