سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

یک فوریت حذف مالیات از مسکن مهر در دستور کار مجلس

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یک فوریت حذف مالیات از مسکن مهر هم اکنون در دستور کار مجلس است که امیدواریم بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات تعاونی‌ها و متقاضیان مسکن مهر را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد افزود: ما در تولید مسکن مهر و کیفیت آن گله‌مندی بسیار زیادی داریم، به طوری که معتقدیم مهندسان ناظر در ساخت و ساز مسکن مهر ضعیف عمل کرده‌اند که در این حوزه باید نظام مهندسی جوابگو باشد.

وی به گله‌مندی‌های مختلف از مسکن مهر و عدم پاسخگویی مسئولان به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: اینکه کیفیت در ساخت و ساز مسکن مهر رعایت نشده در وهله اول سئوالی است که باید از نظام مهندسی بپرسیم که چگونه به آنها تاییدیه داده است که گاه واحدهایی احداث شده که قبل از افتتاح نشست کرده و از کیفیت خاک و مصالح به کار رفته در تعجب و حیرت هستیم.

افضلی‌فرد همچنین افزود: معلوم نیست آزمایشگاه خاک چرا بر این ساخت و ساز‌ها نظارت نداشته، به طوری که در پیله‌سحران اردبیل نه تنها از زیر‌ساخت‌های مسکن مهر خبری نیست، بلکه تعدادی از واحدهای هنوز افتتاح نشده نشست داشته و باعث نگرانی صاحبان آنها شده است.

وی در ادامه گفت: البته تحقیق و تفحص در خصوص مسکن مهر نیز در دستور کار مجلس است و به احتمال قوی این تحقیق و تفحص انجام خواهد شد/س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.