سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ثبت نام 160هزارکارگر فصلي و ساختماني آذربايجان غربي برای بهره مندی از سهام عدالت

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان غربي گفت: 160 هزار کارگر فصلي و ساختماني سرپرست خانوار آذربايجان غربي برای بهره مندی از سهام عدالت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه علي سليماني در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلا م اینکه ثبت نام ازکارگران فصلی وساختمانی آذربایجان غربی در مدت 2 هفته گذشته بر اساس فراخوان اعلام شده صورت گرفت گفت:در این مدت 260 هزار نفر سرپرست خانوار در سامانه مربوط به سهام عدالت نام نويسي کردند که از اين تعداد 160 هزار نفر واجد شرايط دريافت سهام عدالت شناخته شدند.

وي افزود آذربایجان غربی با این تعداد بيشترين ثبت نامی را در بین سایر استانهای کشور داراست و در این استان به ترتيب در شهرستان اروميه 54 هزار نفر ، خوي 26 هزار نفر، بوکان 14 هزار نفر، مياندوآب 11 هزار نفر، ماکو 10 هزار نفر، نقده 8 هزار نفر کارگر فصلی وساختمانی سرپرست خانوار ثبت نام شده است

سليماني گفت: اگر ميانگين اعضاي هر خانوار را 4 نفر در نظر بگيريم نزديک به 640 هزار نفر از کارگران فصلي و ساختماني هم به همراه خانواده خود به جمع مشمولان دريافت سهام عدالت در آذربايجان غربي افزوده مي شوند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خاطر نشان کرد تا کنون در مجموع یک ملیون و850 هزار نفر از سایر اقشار مشمول در آذربایجان غربی سهام عدالت دریافت کرده اند

سلیمانی با بیان اینکه هم اکنون 14 هزار نفر متقاضی از مزایای طرح مشاغل خانگی بهره مند هستند و افزود: برای این افراد 540 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تعداد ثبت نام کنندگاه مشاغل خانگی را از آغاز طرح 30 هزار و 418 نفر عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی تاکنون 180 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 10 هزار نفربرای دریافت مشاغل خانگی ثبت نام کردند، که شش هزار نفر به بانک های عامل معرفی شده اند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.