سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی: من حرفی از استعفا نزدم

مدیر عامل سپاهان گفت: اخبار و شایعات مربوط به استعفای بنده صحت ندارد اما مسائلی بین من، ورزش اصفهان و آقای تاج هست که بايد حل شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران علیرضا رحیمی با اعلام این مطلب گفت: مسائلی است که باید بین من و آقای تاج حل و فصل شود. این مسائل و موارد مربوط به باشگاه، کارخانه و هواداران عزیزمان نیست و فقط در همین رابطه است.

مدیر عامل باشگاه ادامه داد: در گذشته مسائلی بین من و تاج وجود داشته است که چنانچه احساس کنم باشگاه سپاهان در آینده از این مسائل لطمه می بیند به خاطر منافع باشگاه و هواداران برای ادامه حضور به عنوان مدیر عامل باشگاه مجبور به تجدید نظر می شوم.

من حرفی از استعفا نزدم

رحیمی مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بحث من درباره اختلافم با تاج سرپرست سازمان لیگ بوده است و حرفی درباره استعفا نزدم حرف مربوط به فدراسیون فوتبال بود و ارتباطی با باشگاه سپاهان نداشت که بخواهم کناره گیری کنم.

رحیمی در ادامه اظهار داشت: من با اعضای هیات مدیره هر هفته بر سر مسائل تیم فوتبال سپاهان جلسه می گذاریم الان هم در تهران هستم و جلسه ای امروز با هیات مدیره در مورد مطرح کردن استعفایم ندارم.

وی در خصوص بازی تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپای البرز گفت: بازیکنان ما بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادند و موقعیت های گل زیادی داشتند که فقط سه تا از آن موقعیت ها را گل کردند تیم ما دو باخت بد در شروع نیم فصل اول داشت اما به تدریج بازی روانی مقابل حریفان انجام داد و الان یکی از مدعیان لیگ برتر هستم.

وی درباره واگذاری ورزشگاه تختی جهان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیات دولت تصمیمات ابتدایی را برای واگذاری ورزشگاه نقش جهان گرفتند و درحال حاضر باید دید که چه موقع مصوبه نهایی را برای واگذاری این ورزشگاه خواهند گرفت.

گفتنی است: علیرضا رحیمی مدیر عامل سپاهان اصفهان در ابتدا به خاطر اختلافش با تاج سرپرست سازمان لیگ و آسیب ندیدن باشگاه سپاهان قصد کناره گیری از این تیم را داشت اما به یکباره از تصمیمش منصرف شد./آق


برچسب ها: فوتبال ، سپاهان ، رحیمی ، تاج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.