سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال؛

استقلال با يک امتياز به دربي رفت

هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در حالي به پايان رسيد که تيم استقلال مقابل ملوان به تساوي بدون گل رضايت داد؛ اما توانست صدرنشيني را از تراکتورسازي پس بگيرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر روز گذشته با انجام هفت ديدار آغاز شد و امروز نيز با انجام دو ديدار به پايان مي‌رسد.
 
هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر روز گذشته با انجام هفت ديدار آغاز شد و در پايان پرسپولیس، راه آهن، نفت تهران، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن پیروز میدان بودند و ديدار فجر سپاسی و صبا نیز به تساوی انجاميد.
 
 
مس کرمان   صفر   - فولاد خوزستان   صفر

 
در بازي‌هاي امروز دو تیم مس کرمان-فولاد خوزستان از ساعت 15:30 در ورزشگاه امام علی به مصاف هم می‌روند مس هم اکنون با 28 امتیاز یازدهم جدول است و برای جبران ناکامی‌های اخیرش نیاز شدیدی به کسب پیروزی در این دیدار دارد فولادی‌ها تیم سوم جدول اما شرایط متفاوتی دارند آنها امسال می‌توانند حتی به قهرمانی هم فکر کنند.
 
نيمه اول بازي با تساوي بدون گل پايان يافت.
 
مهدي نوري از تيم فولاد در دقيقه 58 کارت زرد دريافت کرد.
 
اين بازي بدون گل مساوي خاتمه يافت.
 
 
 
ملوان   صفر - استقلال   صفر

در دومين ديدار امروز دو تیم ملوان و استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختي انزلي به مصاف هم می‌روند. استقلال تیم صدرنشین جدول است و ملوان هم در رتبه پنجم جدول قرار دارد. دیدارهای این دو تیم همیشه از جذاب‌ترین رقابت‌های لیگ بوده است.

ترکيب تيم ملوان را سرگئي پاشينکو، عزيز معبودي، احمد آهي، هادي تأميني، جواد شيرزاد، سعيد عزت الهي، پژمان نوري، سعيد يوسف زاده، محمد نزهتي، جلال رافخايي و مهرداد اولادي تشکيل مي دهد.

هدايتي مديرعامل باشگاه ملوان براي پيروزي تيمش در اين بازي به بازيکنانش قول پاداش داده است.
 
بک ساعت قبل از شروع بازي استاديوم تختي انزلي پر شد.
 
ملوان برای بلیط به استقلال ها پول خواست
 
اعضای مسئول تیم ملوان با شرایط خاص برای بازی با استقلال آماده شدند زیرا این تیم از امتیاز میزبانی برخوردار بود اما آبی ها به عنوان مهمان راهی انزلی شدند و این موضوع شرایط را برای آنها تغییر داد زیرا در این شهر برای حضور اعضای همراه خود نیز دچار مشکلاتی جدی شدند.
 
اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با ملوان آماده شدند که برای حضور چند تن از همراهان خود در استادیوم دچار مشکلات جدی شدند و این موضوع اوضاع را برای این تیم دچار مشکلاتی کرد.
 
گفتنی است، اعضای مسئول تیم استقلال خواستار دریافت بلیط از مسئولان تیم ملوان شدند، اما اعضای این تیم شمالی از آبی ها خواستند تا در ازای دریافت بلیط به آنها پول پرداخت کند تا بتوانند بلیط در اختیار داشته باشند.
 
شایان ذکر است: تصمیمی که مسئولان ملوان برای پرداخت بلیط به استقلال ها در نظر گرفتند قسمت قابل توجهی بود که شرایط را برای اعضای تیم استقلال تغییر داد زیرا آنها تصور چنین برخوردی را از اعضای این تیم نداشتند و توقع شان این بود که اوضاع به صورت متفاوتی برای تیم مهمان پیش برود اما اعضای تیم میزبان طور دیگری با مهمانان خود برخورد کردند و این موضوع اعضای تیم استقلال را از میزبان دلخور کرد که نتوانستند از مهمانان خود بصورت ایده آل و شرایط خوب و مناسب استقلال کنند.
 
شاهرخ بياني و سيروس دين محمدي، آناليزورهاي استقلال به همراه امير قلعه نوعي سرمربي اين تيم يک ساعت قبل از بازي در ورزشگاه حاضر بودند.
 
سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران زاده، علي حمودي، جواد نکونام، ساموئل ، حسن اشجاري، فرزاد حاتمي، ايمان موسوي و آرش برهاني ترکيب تيم فوتبال استقلال را تشکيل مي دهد.
 
حضور آرزه در ترکیب اصلی برای تیم قابل توجه است زیرا این بازیکن مدتهاست که از حضور در ترکیب استقلال منع شده است.

این بازیکن پس از حضور در کشور بولیوی و حضور در ترکیب تیم ملی کشورش از حضور در ترکیب استقلال منع شد و نتوانست نظر مثبت امیر قلعه نوعی را به خود جلب کند، اما در بازی با ملوان در حالیکه خسرو حیدری از حضور در ترکیب تیم استقلال محروم بود توانست مجوز حضور در ترکیب اصلی این تیم را بدست بیاورد و با حضور در ترکیب این تیم با شرایط ایده آلی روبرو شود این بازیکن از دستور مربیان تیم استقلال سر پیچی کرد اما در ترکیب استقلال به میدان برود و این تیم را همراهی کند.

این بازیکن در حالیکه امیر قلعه نوعی از این اتفاق ناراحت بود و مجوز شفر وی را امضاء نکرده بود راهی کشور بولیوی شد تا بتواند با شرایط خاص این تیم را همراهی کند اما در نهایت شرایط برای این بازیکن در آستانه ی دربی متفاوت است و این بازیکن توانست با اوضاعی ایده آل این تیم را همراهی کند و به شایعات در خصوص عدم حضورش در ترکیب این تیم پایان دهد.
 
کارلوس کيروش، سرمربي تيم ملي هم در ورزشگاه تختي رشت بازي را از نزديک مي بيند.
 
اعضای تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس کرمان با شرایطی به مصاف ملوان بندر انزلی مي روند که این دیدار پیش دربی است و برای این تیم حائز اهمیت بسیار زیادی است.
 
فرزاد حاتمي از استقلال اولين کارت زرد بازي را در دقيقه 20 دريافت کرد.
 
در دقيقه 22 عزت الهي اولين کارت زرد ملوان و دومين کارت زرد بازي را دريافت کرد.
 
فرزاد حاتمي مصدوم شد و جباري به جاي او در دقيقه 32 به بازي آمد. رحمتي بازوبند کاپيتاني را به جباري داد.
 
نيمه اول بازي با تساوي بدون گل پايان يافت.
 
در دقيقه 56 اکبرپور به جاي آرش برهاني وارد زمين بازي شد.
 
جي لويد ساموئل از استقلال در دقيقه 63 کارت زرد ديگري دريافت کرد.
 
سياوش اکبرپور در دقيقه 75 کارت زرد دريافت کرد.
 
جلال رافخايي از ملوان در دقيقه 75 کارت زرد دريافت کرد.
 
اين بازي در نهايت با تساوي بدون گل به پايان رسيد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.