سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز/

7 میلیون نفر در کشور فاقد بیمه سلامت هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، از زیر پوشش نبودن بیمه سلامت 7 میلیون نفر در کشور خبر داد و گفت: دولت با تأمین اعتبار به دنبال ساماندهی این موضوع است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی عباسی جمعه ‌شب در مراسم افتتاح استخر ورزشی سرپوشیده کارگران شهرستان کازرون اظهار داشت: تاکنون برای تکمیل و بهره‌برداری 16 پروژه ملی ورزشی کارگری در سطح استان فارس با بیش از 16.5 میلیارد تومان هزینه انجام شده که بسیاری از آن‌ها افتتاح و یا در شرف بهره‌برداری است.

این مسئول افزود: دولت در بخش‌های مختلف از جمله عمران روستایی، خانه‌سازی، مسکن مهر، صنعت، تجارت، تولید، هوافضا، دارو و مسائل فناوری و... به طور چشمگیری پیشرفت داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: انصاف نیست با وجود این همه پیشرفت عده‌ای در اظهار نظرهای خود تلاش دولت را نادیده بگیرند و سعی در سیاه‌نمایی کنند.

عباسی تصریح کرد: از اوایل دولت نهم تاکنون 261 پروژه ملی کارگری شامل استخر ورزشی و مجموعه‌های ورزشی و زمین بازی در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی به بحث اشتغال 560 هزار نفر در سال جاری توسط دولت اشاره و اضافه کرد: اشتغال این تعداد افراد بر اساس چارچوب قانون است بنابراین مجلس باید در این راستا کمک کند تا این امر محقق شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیاری برای جوانان جویای کار فاقد مهارت فنی که در مناطق دوردست از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قرار دارند، تدارک دیده شده که با اعلام نیاز آنان آموزش فنی و حرفه‌ای داده ‌شود.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرایی شدن طرح هدفمندی یارانه‌ها 17.5 میلیارد دلار صرفه‌جویی شده که برای مردم باقی مانده است.

عباسی اذعان داشت: توزیع عادلانه منابع و درآمدها باید با تعامل سه قوه صورت گیرد و منافع ملی را در نظر گرفته شود و توپ را به زمین یکدیگر نباید بیندازیم./ج1

برچسب ها: شیراز ، تعاون ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.