سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رشد 10 درصدی تولید گاز در پالایشگاه خانگیران نسبت به شش ماه نخست سال گذشته

رئیس بهره برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تاکید براین که در زمینه تولید پایدار گاز در زمستان، با اقدام های انجام شده جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، گفت: در شش ماه نخست امسال شش میلیارد و 570 میلیون متر مکعب گاز در این پالایشگاه تولید شده است.




فیضی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد یادآور شد: در شش ماه سال 90 پنج میلیارد و 974 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تولید شده بود که این میزان در سال جاری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد:با برنامه ریزی، کار گروهی و تلاش یکایک همکاران پالایشگاه موفق شدیم نسبت به مدت مشابه سال قبل 596 میلیون متر مکعب گاز بیشتر تولید کنیم.

بر اساس این گزارش، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تنها واحد پالایشی نیمه شرقی کشور است که خوراک (گاز) آن از منابع گاز ترش منطقه خانگیران سرخس در 165 کیلومتری شهر مقدس مشهد تأمین می شود.

بنزین خام (نفتا)، نفت گاز، نفت سفید و انواع حلال، دیگر محصولات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد هستند که از محل پالایش گازهای ترش و شیرین مخازن منطقه خانگیران سرخس (به عنوان تامین کننده خوراک واحدهای عملیاتی پالایشگاه) در واحدهای تقطیر این پالایشگاه تولید می شود/س 


برچسب ها: شرکت ، پالایش ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.