سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سخنان اخیر رئیس جمهور در مجلس دشمنان را ناامید کرد/ تأکيد امام جمعه بر ضرورت وحدت بيشتر در جامعه

امام جمعه بجنورد گفت:سخنان رئیس جمهور در صحن علنی مجلس با نمایندگان دشمنان را مایوس کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نماز گزاران ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت به عموم مسلمانان تصریح کرد:نامگذاری سالروز ولادت پیامبر بزرگ به عنوان هفته وحدت در واقع مسئله اتحاد را در بین مسلمانان رواج داده و اختلاف بین شیعه و اهل سنت را حل کرده است.

خطیب جمعه بجنورد گفت:دشمنان می خواهند از اختلاف سلیقه میان دولت و مجلس به نفع خود بهره برداری کنند که باید تلاش شود این اختلافات کم شده و کشور به سوی تمدن اسلامی پیش برود.

وی با اشاره به اهمیت گسترش وحدت در بین مسلمانان حفظ وحدت را در جهان اسلام ضروری دانست و خاطرنشان کرد:حفظ وحدت در میان مسلمانان باعث ناکام ماندن مستکبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با انواع ترفندها از آغاز نبوت پیامبر تا امروز قصد داشتند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان از رشد اسلام جلوگیری کنند،افزود:آنان می خواهند با تفرقه افکنی میان شیعه و سنی به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت امام زمان (ع) خاطرنشان کرد:در این روز باید ادارات و بازاریان نشانه عزا را برسر در مغازه ها و ادارات نصب کنند و بازاریان نیز 2 ساعت به احترام این امام مغازه ها را تعطیل کنند.

وی به نقش زن در سبک زندگی اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم سبک زندگی خداپسندانه داشته باشیم باید یک زن باعفت و پارسا پشتوانه زندگی باشد./س

برچسب ها: وحدت ، ضرورت ، مهم در جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.