سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

توليدكنندگان براي حضور در بازارهاي جهاني نياز به انگيزه دارند

نايب‌رييس اتاق‌بازرگاني اهواز گفت: براي حضور توليدكنندگان در بازارهاي جهاني و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بايد انگيزه‌ ايجاد و زمينه‌هاي لازم براي حضور بهتر آن‌ها را فراهم كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ، اظهاركرد: در ابتدا بايد مشكلات داخلي واحدهاي توليدي و صنعت را حل كرد و سپس زمينه‌هاي لازم براي حضور هر چه بيشتر و بهتر آن‌ها در نمايشگاه‌ها و عرصه‌هاي خارجي ايجاد كنيم.

وي افزود: حضور در بازارهاي جهاني كاري حرفه‌اي و تخصصي است؛ ما مي‌خواهيم هم توليدكننده و هم فروشنده باشيم. توليدكننده بايد فقط توليد كند و به اين ساله بيانديشد؛ البته برخي واحدهاي توليدي بزرگ مانند صنايع فولاد اگر بتوانند براي بازاريابي و فروش و صادرات محصولات خود واحدي مستقل را ايجاد كنند خوب است اما واحدهاي كوچك و خرد نمي‌توانستند چنين اقدامي را انجام دهند.

نايب‌رييس اتاق‌بازرگاني اهواز عنوان‌كرد: بنابراين پيشنهاد مي‌شود كه در استان يك شركت به عنوان حلقه واسط ميان توليدكننده و بازار مصرف براي تامين و عرضه كالاها در داخل و خارج ايجاد شود؛ اين شركت بايد با ديدگاه صادراتي ايجاد شود.

احمدي‌نژاد گفت: در زمينه شناسايي بازار، بازارداري و فروش و عرضه محصول فعاليت كند، متاسفانه اين فرآيند در جامعه ما پيش‌بيني نشده است و از طريق اين شركت مي‌توانيم توليد و فروش، بازاريابي و سفارشات خريد را ساماندهي كرد./س
برچسب ها: تولید ، بازار ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.