سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از بانوان بدسرپرست با طرح های اشتغالزایی مسیر می شود

شهردار منطقه 4، رفع نیازهای معیشتی بانوان سرپرست خانوار را یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام نام برد و گفت:اقدامات زیادی در جهت رفع مشکلات اين افراد صورت گرفته است.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با همکاری موسسه توانمند سازی بانوان، طی 2 سال اخیر خدمات مختلفی در بحث اشتغالزایی برای بانوان بدسرپرست، سرپرست خانوار به ویژه سیده بدسرپرست صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه 4 در ادامه از جانمایی و احداث 9 مسجد در منطقه 4 خبر داد و تصریح کرد: منطقه 4 دارای 136 مسجد است که کلنگ احداث یکصد و سی و هفتمین مسجد با حضور دکتر بیادی در مهر ماه به زمین زده شد و 9 مسجد با همکاری هیئت امنا و خیرین محلات در سطح منطقه جانمایی شده است و به زودی عملیات احداث این مساجد آغاز خواهد شد.
کریمیان ادامه داد: فرهنگ سازی و ایجاد فضای مطلوب برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی نیازمند تعامل و همفکری تمامی سازمان ها و نهادهای عمومی و خدماتی به ویژه حوزه ها و پایگاه های بسیج است.
وی با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر تبدیل شهرداری تهران از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی و خدماتی اظهار داشت: بسیج از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار است و برنامه هایی که با همکاری این نهاد مردمی و اجتماعی در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است به موفقیت های چشمگیری رسیده است.
شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج محلات چنانچه زمین هایی را در سطح منطقه شناسایی کنند به شهرداری اطلاع دهند تا این زمینه ها تبدیل به مسجد یا فضاهای فرهنگی و مذهبی شوند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.