سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/متصدی نگهداری اسناد در دفتر ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس:

امنیت این مکان بسیار پایین است

رضامنش گفت :امنیت این مکان با توجه به اهمیتی که دارد بسیار پایین است وما برای برقراری امنیت و حفاظت از اسناد مردم در مقابل خطرات احتمالی یک مامور نیروی انتظامی 24 ساعته در این مرکز نگهبانی می دهد .

رضامنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما در دفتر ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس فعالیت می کنیم و مشغول ارائه خدمات به مردم هستیمش .ساختمانی که این مرکز در آن استقرار دارد مکانی اجاره ای است .

وی در ادامه این مطلب افزود :ما در این مرکز فاقد ساختمانی اداری هستیم به طور مثال اتاق های مختلفی برای قسمت املاک و بازداشتی و دبیر خانه به شکل مجزا وجود ندارد و همه این خدمات در یک راهرو به مردم داده می شود .

متصدی نگهداری اسناد با اشاره به کمبودهای این مرکز تصریح کرد :ازنمونه های شاخص کمبود های ما در دفتر اسناد و املاک شهرستان پردیس استقرارقسمت بایگانی ما در پارکینگ این ساختمان است .

رضامنش با تاکید برنبود حاکمیت امنیت در دفتر ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس اضافه کرد :

امنیت این مکان حساس به دلیل وجود اسناد مردم بسیار پایین است و در مجموع ما از این عنصر بهره بسیار کمی را می بریم و برای اینکه امنیت را برقرار کنیم ماهیانه به ماموری از کلانتری حقوقی را می دهیم تا 24 ساعته در این مرکز حاضر بوده و از موجودیت آن پاسداری کند و از این طریق جلوی خطرات را بگیریم .

وی در خاتمه اظهار داشت :با توجه به شهرستان شدن پردیس ما برخلاف ادارات دیگر و با وجود تعطیلی دادگاهها در روز پنجشنبه ما فعال هستیم و خدمات رسانی می کنیم .

شایان ذکر است اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان پردیس به سیتم الکترونیکی مجهز شدو استعلامات به صورت الکترونیکی انجام می شود .

اداره اسناد و املاک شهرستان پردیس بعد از مدتی فعالیت کاغذی به سیستم و امکانات الکترونیکی مجهز شده است واستعلامات به این شکل انجام می شود و ارسال فیزیکی برگ استعلامات ثبتی از دفاتر رسمی حذف شده است .

قدم برداشتن در مسیر مدرن و به روز کردن خدمات شهری به مردم راه خدمت رسانی به ساکنان شهرستان پردیس و حتی زیرشاخه های آن مانند جاجرود و بومهن را هموار می کند و ساکنین این شهرستان در رفع مشکلات خود کمتر دچار سردر گمی می شوند ./س


برچسب ها: اسناد ، پردیس ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.