سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

در فاز سه شهر پردیس عملیات تأسیسات آبرسانی و جمع ‏آوری فاضلاب به پایان رسید

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از پایان عملیات فاز سه شهر جدید پردیس برای ایجاد تأسیسات آبرسانی و شبکه جمع ‏آوری فاضلاب سایت‏ های توسعه ‏گر و ساتراب واقع خبر داد.

سید مجید صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: کل مبلغ هزینه شده توسط این شرکت برای آبرسانی به این مناطق، 17 هزار میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طول کل شبکه توزیع در این محدوده 3 هزار و 600 متر بوده که با هزینه‏ ای بالغ بر 4 هزار و 500 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به مرحله اجرا در آمده است.

صالحی افزود: پروژه‏ های توسعه‏ گر و ساتراب از پروژه‏ های مسکن مهر به منظور احداث 968 واحد مسکونی و پذیرش جمعیت 3 هزار و 484 نفر پیش‏ بینی شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تصریح کرد: برای آبرسانی به این پروژه‏ ها با توجه به مطالعات جامع انجام شده، این منطقه زیر پوشش مخزن شماره شش شهر جدید پردیس قرار دارد.

وی ادمه داد: که برای آبرسانی به آن علاوه بر احداث ایستگاه پمپاژ جنب مخزن شماره پنج، احداث خط انتقال از مخزن شماره پنج به مخزن شماره شش به قطر 400 میلی‏ متر از جنس چدن داکتیل و به طول حدود یک‏هزار و 500 متر نیز اجرا شده است.

صالحی افزود: تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز ساکنان مسکن مهر زیر پوشش یکی از اهداف و اولویت ‏های برنامه کاری این شرکت است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: ایجاد مسکن مهر زمینه‏ ای فراهم شده برای اشتغال و چرخه اقتصاد است.

صالحی تصریح کرد: این شرکت تمام سعی و تلاش خود را بر هر چه سریع‏تر به پایان رساندن طرح‏ های آبرسانی به این طرح عظیم ملی به کار می ‏بندد./س


برچسب ها: پردیس ، تاسیسات ، فاضلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.