سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بحران فرصتی برای جاسوسی از سوریه

در حالی ملت و دولت سوریه درگیر تروریسم در تمام جوانب آن هستند مدعیان حقوق بشر ایجاد بحران را به فرصتی برای جاسوسی از این کشور تبدیل کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام تایمز، هر روز جلوه جدیدی از دسیسه چند جانبه (آمریکا، اروپا، ترکیه، عربستان سعودی، قطر، و رژیم صهیونیستی) علیه سوریه نمایان می شود. دسیسه این تروریست ها به کشتار ملت و ویرانی کشور منحصر نمی شود بلکه طبق اطلاعاتی که شبکه "المنار" آن را فاش کرد در سوریه فرقه های جاسوسی چند ملیتی تشکیل شده که مورد حمایت گروهک های تروریستی هستند.

این فرقه های جاسوسی بحران به وجود آمده توسط اربابان خود را فرصتی مناسب دانسته و با تصویر برداری از مراکز حساس و امنیتی سوریه، به دست آوردن اطلاعات از میزان تسلیحات و قدرت علمی و نظامی این کشور، معلومات به دست آمده را به رؤسای خود تحویل می دهند.

البته علاوه بر این نام افراد برجسته، علماء، و کارشناسان سوری نیز در اختیار فرقه های جاسوسی قرار گرفته تا در عملیات های جداگانه به ترور شخصیت ها بپردازند. با دستگیری یکی از این فرقه ها که متشکل از 16 نفر با ملیت قطری، ترکی، و اسرائیلی هستند معلوم شد افرادی که قرار بوده این گروه اسیر یا ترور کنند از اعضای گروه های مقاومتی فلسطین هستند.

منابعی دیگر نیز از تشکیل گروه هایی خبر دادند که ماموریت آن ها دزدیدن آثار باستانی، ویرانی کارگاه ها، تخریب نیروگاه ها، و ساخت بسته های منفجره است.

تمام این جنایات در حالی صورت می گیرد که از سوی دیگر گروه های مسلح به کشتار دسته جمعی مردم سوریه دست می زنند، و در حالی که از مدعین حقوق بشر انتظار می رود به داد مردم بی دفاع برسند اما از آنجا خود آن ها ایجاد کننده بحران هستند کشتار مردم و ایجاد بحران برای آنان به فرصتی برای جاسوسی از سوریه تبدیل شده است.

گفتنی کشورهایی مثل قطر و عربستان وحشی گری را به اوج خود رسانده و با کوچ اجباری خانواده های سوری آنان را به گروه های قاچاق انسان تحویل داده و یا اعضای بدن آن ها را به فروش می رسانند. برخی منابع مؤکدا اعلام کردند که این اقدامات وحشیانه مستقیما تحت نظر خانواده های حاکم در ریاض و دوحه است. تمام این جنایات در حالی صورت می گیرد شیوخ قطر و عربستان با حمایت نوکر آنان "نبیل عربی" مدعی اند با ویرانی سوریه به دنبال صلح هستند!!
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.