سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی: ملوان یکی از تیم های خوب ایران است / هر حرفی بزنم آقایان ناراحت می شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ملوان یکی از تیم های خوب ایران است و طبیعتا تماشای بازی استقلال و ملوان دیدنی خواهد بود.

امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال در خصوص بازی تیمش برابر ملوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی سختی با ملوان در پیش داریم، ملوان یکی از تیم های خوب ایران است و طبیعتا تماشای بازی استقلال و ملوان دیدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: وی افزود شرایط جوی انزلی را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم هوا در آنجا ابری است اما خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه تختی کیفیت خود را از دست نداده است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: تمام بازی های ما در دور برگشت فینال به حساب می آید و نباید امتیاز این فینال ها را از دست داد. در حال حاضر فکرمان به فینال ملوان معطوف است و کاری به بازی دربی 76 نداریم و در حال حاضر ملوان از پرسپولیس مهم تر است.

قلعه نوعی تصریح کرد: استقلال برای کسب نتیجه لازم به مصاف ملوان می رود تا صدر نشینی اش را در جدول لیگ حفظ کند.

وی در خصوص درگیری لفظی بین مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه بدلیل ورود برخی افراد غیر فوتبالی که اهل فن نیستند چنین اتفاقاتی رخ داده است، حالا هم اگر ما هر حرفی بزنیم آقایان ناراحت می شوند و بهتر است چیزی در این باره نگوییم.

وی افزود: در همه کشورها مردم از فوتبال لذت می برند، همانند بازی شب گذشته بارسلونا که در پایان بازی لاجوردی ها به سمت حریفشان رفتند و بازیکنان را در آغوش گرفتند اما متاسفانه در فوتبال ایران ماجرا فرق دارد و برعکس است و تا زمانی که این مشکلات در فوتبال وجود دارد نتیجه اش ایجاد تشنج بر روی سکوها خواهد بود./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.