سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان در همایش بین المللی غزه، نماد مقاومت:

موجوديت ملي ما دفاع از ملت فلسطين و مبارزه با اسرائيل است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: مسئله مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین برای ما موضوعیت و طریقت دارد و عین منافع ملی ما است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان نماینده ملی فقیه در بنیاد شهید گفت: امام خمینی (ره) در اولین روز نهضت و در مدرسه فیضیه از خطر رژیم صهیونیستی سخن گفتند و جرم شاه را وابستگی به رژیم صهیونیستی دانستند.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) تصریح کرد: امام فرمودند رژیم صهیونیستی باید از بین برود و این مساوی است با همان جمله‌ای که فرمودند شاه باید برود و رفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید گفت: با شروع روند پیروزی‌های فلسطین مسئله مبارزه با رژیم صهیونیستی از چارچوب تنگ حزب‌گرایی و عرب و یهود خارج شد و مسئله اسلام وارد شد.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: فلسطین آزاد خواهد شد؛ شبهه‌ای در اين وجود ندارد و سرزمین‌های اشغالی به مردم باز خواهد گشت، اما بد نامی آمریکا و غرب از بین نمی‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ادامه داد: هنگامی که صهیونیست وارد فلسطین شد تبدیل به غده سرطانی شده که امروز باید از بین برود.

وی ادامه داد: مسئله مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین برای ما موضوعیت و طریقت دارد و عین منافع ملی ما بوده موجودیت ملی ما دفاع از ملت فلسطین و مبارزه با اسرائیل است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تصریح کرد: یهود به نابودی جمهوری اسلامی ایران قانع نبوده و نیست،‌ بلکه به دنبال نابودی اسلام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در پایان یادآور شد: رژیم صهیونیستی آن قدر دچار ضعف شده که کیسینجر هم پیش‌بینی کرده این رژیم منحوس در 10 سال آینده از بین خواهد رفت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فلسطین ، آمریکا ، غرب ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.