سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش‌هاي اجتماعي:

رفع عوامل مزاحم در سطح معابر منطقه 16

معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 16 از برگزاري کارگاه آموزشي آشنايي با ضوابط و مقررات مربوط به سد معبر عمومي در پياده روها و معابر اصلي و فرعي اين منطقه خبر داد.

مهدي تيموري معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: واحد آموزش شهروندي اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 6 با همکاري خانه علم و زندگي سراي محله باغ آذري کارگاه آموزشي برگزار خواهد کرد.
وي ادامه داد: موضوعات اصلي اين کارگاه آموزشي عبارت است از آشنايي با ضوابط و مقررات مربوط به سد معابر عمومي، همچنين قوانين مربوط به جلوگيري سد معبر و رفع آن در پياده روها خيابان‌ها و معابر اصلي و فرعي سطح شهر است.
تيموري تصريح کرد: در اين کارگاه با آموزش نکات مربوط به پارک خودروهاي فرسوده و جلوگيري از پارک مجدد اين خودروها در معابر،‌ پاکسازي معابر از پلاکاردها جمع آوري وسايل غير قابل استفاده که برخي از شهروندان بدون توجه در کوچه و خيابان‌ رها مي‌کنند آموزش داده مي‌شود.
معاون اجتماعي منطقه 16 خاطر نشان کرد: آموزش نکات مروبط به جلوگيري از تخلفات ساختماني و بدون مجوز جلوگيري از تخليه نخاله ساختماني جلوگيري از حفاري‌هاي غير مجاز جلوگيري از تخليه فاضلاب در برخي نقاط اين منطقه و جلوگيري از افراد دوره گرد و دست فروش ارائه خواهد شد./ف
برچسب ها: مزاحم ، معابر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.