سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل ارتش سوریه بر مقاديري از سلاح و مهمات تروریستها

ارتش سوريه درنبرد با تروريست ها درحومه درعا مقاديري سلاح و مهمات از آنها به غنيمت گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیون سوریه ؛  نیروهای ارتش سوریه مقادیر فراوانی موشک و مهمات جنگی در حومه درعا از تروریست های مسلح به غنیمت گرفتند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش سوریه مقادیری موشک، مشابه موشک هایی که روز یک شنبه به دانشگاه حلب شلیک شد و تعدادی از دانشجویان را به خاک و خون کشید در حومه درعا از تروریست ها به غنیمت گرفتند. موشک هایی که به شکل غیرقانونی وارد خاک سوریه شده و برخی از آنها ساخت اسرائیل است.

گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه گفت سلاح های مخرب و موشک های حرارتی پیشرفته، تجهیزاتی تروریستی است که جوخه های تجاوز به سوریه به قاچاق کردن آن برای کشتار مردم سوریه توسط تروریست های مزدور عادت کرده اند. یگانی از نیروهای مسلح شجاع سوریه با همکاری مردم توانستند یک ستون از خودروهای تروریست ها را در ریف درعا منهدم کنند. آنها همچنین دو دستگاه از این خودروها و مقادیری سلاح و مهمات متنوع در این عملیات مصادره و تعدادی از تروریست ها را دستگیر کردند.

سلاح های مصادره شده مشتمل بر چهل خمپاره انداز ساخت اسرائیل، چهار موشک انداز ضدهوایی آر پی آر، به همراه 150 موشکهای مخصوص آن است. آنها همچنین یک موشک انداز 12 میلی متری ضدهوایی به همراه یکصد موشک آن و مقادیر دیگری تجهیزات و مهمات مصادره کردند.دلیرمردان ارتش سوریه شکست پشت شکست به تروریست های مزدور وارد می کنند و به پیروزیهای بزرگ خود در مسیر ریشه کنی تروریسم و تروریست ها ادامه می دهند تا امنیت را به خاک سوریه برگردانند.

اکنون باید پرسید کشورهای توطئه گر علیه مردم سوریه چه میزان دیگر نشانه و دلیل لازم دارند تا بفهمند که سوریه در مقابل همه توطئه های آنها مقاومت خواهد کرد هر چند که آنها پول و سلاح و مزدور به داخل این کشور ارسال کنند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، درعا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.