سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

کلیات نظام‌نامه نمازدر کشور

مشاور امور قرآن وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیات نظام‌نامه نماز مصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بنیادی درنشست شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در دو هفته آینده قانون اقامه نماز و حقوق بخشی به آن در آموزش و پرورش سیطره پیدا می‌کند، افزود: بنابر فرمایش رهبری، سند تحول بنیادین، نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه براساس این سند، تحول واقعی در آموزش و پرورش انجام می‌شود، تصریح کرد: کار این سند تازه آغاز شده و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای این سند نیست و همه نظام و نهادها و دستگاه‌ها باید به کمک اجرای این سند بیایند.

مشاور امور قرآن وزیر آموزش و پرورش گفت: تشکیل کمیسیون آموزش عمومی قرآن، نخستین و مهم‌ترین گام سند تحول بنیادین است.

بنیادی با بیان اینکه از فضای خاموش مدارس کشور 10 هزار مدرسه قرآنی آغاز به کار کرده است، گفت:مازندران یکی از استان‌هایی است که در این زمینه نگین کشور است.

وی با بیان اینکه از سال آینده مدارس قرآنی، جزو نخستین مدارس خاص می‌شود، تصریح کرد:وزارت آموزش و پرورش سایت جهانی قرآن را راه‌اندازی کرده و این سایت تاکنون 3 میلیون و 500 هزار نفر ثبت نام کننده دارد.

بنیادی با اشاره به اینکه مازندران جز برترین استان‌های کشور در حوزه تدوین این سایت است،گفت:در کنار این سایت،مدرسه مجازی قرآن هم راه‌اندازی شده ومخاطبان زیادی دارد.

بگفته وی : 25 هزار مداح پامنبری در حال آموزش داریم و در این راستا 10هزار هیئت مذهبی نیزدر کشور ثبت شده است./س

برچسب ها: قرآن ، مصوب ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.