سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيلم‌ساز فرانسوي:

يهوديان مقيم ايران خوشبخت‌ترين يهوديان جهان هستند

فيلم‌ساز فرانسوي با بيان اينکه امروز ديگر کسی تبلیغات رژیم صهیونیستی علیه ایران را گوش نمی‌دهد، گفت: من از نزدیک شاهد بودم يهودیانی که در ایران زندگی می‌کنند به راحتی عبادت کرده و خوشبخت‌ترین جامعه یهودیان، یهودیان مقیم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، فرانچسکو، فيلم‌ساز فرانسوي که فیلم‌های متعدد ضد صهیونیستی ساخته، يکي از سخنران‌هاي چهارمین همایش بین‌المللی "غزه نماد مقاومت" بود که در خصوص فلسطین گفت: من احساسات برانگیخته‌ای برای حمایت از مردم فلسطین دارم؛ درست است که نمی‌توانم اسلحه‌ای بردارم و با رژیم صهیونیستی بجنگم، اما مبارزه‌ام را در سرزمین‌ خودم در غرب علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطین انجام مي‌دهم.

این فیلمساز فرانسوی ادامه داد: همانطور که رژیم صهیونیستی در خاورمیانه در حال تخریب کشور و ملت فلسطین است در غرب نیز در حال ویرانی خانواده و جامعه ما است.

فرانچسکو ادامه داد: از قدرت و سلامتی رژیم صهیونیستی دیگر خبری نیست، چرا که پیروزی جبهه مقاومت در جنگ های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه اخیر نشان از ضعف این رژیم است.

وی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اتفاقات اخیر می‌داند که اگر بخواهد جنگ جدیدی را علیه هر کشوری به خصوص ایران شروع کند شکست خواهد خورد و آن روز پایان این رژیم منحوس خواهد بود.

فرانچسکو افزود: امروز در شبکه های فرانسه به خصوص شبکه 24 شاهد این هستیم که این رژیم دیگر نمی‌تواند مثل گذشته تبلیغاتی را علیه ایران انجام دهد.

وی در ادامه افزود: امروز کسی ديگر تبلیغات این رژیم صهیونیستی علیه ایران را گوش نمی‌دهد، چرا که من از نزدیک شاهد این بودم که یهودیانی که در ایران زندگی می‌کنند به راحتی عبادت کرده و خوشبخت‌ترین جامعه یهودیان، یهودیان مقیم ایران هستند.

فرانچسکو ادامه داد: ما امروز شاهد تغییر نگرش افکار عمومی هستیم و این رژیم دیگر نمی‌تواند با تبلیغات خود با شعور مردم غرب بازی کرده و آنها را بفریبد.

وی در ادامه به تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: از فوریه سال گذشته رژیم صهیونیستی بخشی از شرکت پژو فرانسه را خریداری کرده و از آنها خواسته تا ارتباطات خود را با ایران قطع کنند که این امر منجر به بیکاری هزاران نفر در فرانسه شده است.

فرانچسکو ادامه داد: ایران یکی از مهمترین بازارهای فروش قطعات پژو فرانسه بوده که با تحریم ها فرانسه را دچار بحران اقتصادی کرده است.

وی در ادامه به یک نکته مهم اشاره کرد و گفت: 230 میلیون یورو ایران که بابت واردات قطعات پژو فرانسه پرداخت کرده بود در فرانسه بلوکه شده و این شرکت به علت حضور رژیم صهیونیستی در آن تعهدات خود را برابر ایران عمل نکرده است.

فرانچسکو افزود: بسیاری از رسانه‌های فرانسوی تحت اختیار رژیم صهیونیستی بوده و اجازه انتشار خبر بلوکه شدن پول ایران در فرانسه را نداده‌اند.

این فیلمساز فرانسوی افزود: با اینکه بسیاری از رسانه‌های غرب و به خصوص فرانسه در دست رژیم صهیونیستی است، اما به تدریج اعتبار این رسانه‌ها نزد افکار عمومی از بین رفته است.

وی ادامه داد: رسانه‌هایی از قبیل راشاتودی و پرس تی وی و برخی کانال‌های چینی منابعی هستند که از جریان مقاومت حمایت می‌کنند.

اين فيلم‌ساز فرانسوي خاطر نشان کرد: مقاومت و حمایت ما از فلسطین و جبهه مقاومت ادامه دارد و دروغ پراکنی‌های رژیم صهیونیستی دیگر راه به جایی نمی‌برد و روزی همه حقایق آشکار شده و آن روز انفجار بزرگی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود.


انتهاي پيام/

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.