سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فروش نوروزی در بازار مسکن+قیمت های پیشنهادی از سوی مالکین

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، بنگاه‌های املاک در برخی از محله‌ها از پنج‌شنبه هفته گذشته تبلیغات مربوط به فروش ویژه شب عید یا معرفی اکازیون‌های فصل را شروع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛ مشتریان در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی باید منتظر فایل‌های بیشتری باشند که به دلیل نزدیکی به شب عید، قیمت پیشنهادی فروش آنها از تخفیف بهره‌مند است یا اینکه شرایط ویژه برای خریداران از سوی فروشنده‌ها در نظر گرفته شده است.

عیدی نوروز را از ما بگیرید
هفته گذشته واحدی به متراژ ۷۵ متر مربع در خیابان طرشت شمالی، نوساز با کلیه امکانات به بازار فروش پیشنهاد شده است. قیمت پیشنهادی هر مترمربع واحد مذکور ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان از سوی مالک تعیین شده است. این واحد اگرچه نوساز و از کلیه امکانات برخوردار است، اما فروشنده به دلیل پول لازم بودن، واحدش را با چنین قیمتی به بازار معرفی کرده است. البته این واحد فروشی با عنوان «عیدی نوروز را از ما بگیرید» آگهی شده است.

عید نوروز در ۱۰۵ متر رؤیایی
«عید نوروز در ۱۰۵ متر رویایی» برای یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری آماده تحویل در خیابان شاهین شمالی واقع در جنت‌آباد، به خریدار معرفی شده است. این واحد از کلیه امکانات بهره‌مند و مشرف به فضای سبز است و البته تاکید شده که واحد مذکور از ۳ طرف نورگیر است. قیمت پیشنهادی فروش آن ۳۹۳ میلیون تومان عنوان شده است.
منبع:بولتن نیوز
برچسب ها: مسکن ، نوروز ، نوساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.