سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

آموزش و پرورش در نگاه مسئولین دارای جایگاه بسیار ویژه ای است

امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: امروزآموزش و پرورش در نگاه مسولین دارای جایگاه بسیار ویژه ای است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، جلسه تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش اسفراین  با حضور امام جمعه اسفراین، مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی برگزار شد، حجت الاسلام محمدیان دراین مراسم تصریح کرد: در سال های اخیر چشم انداز تربیتی در آینه قرآن سرلوحه اقدامات و فعالیت ها در آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی آموزش و پرورش را دریای بیکرانی دانست که زمینه ساز رشد و ترقی در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه است. حجت الاسلام محمدیان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش باید بدنبال آن باشد که فرزندانی اهل عمل واندیشه تربیت کند.

امام جمعه اسفراین در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی نیز گفت: اقتصاد مقاومتی باید در آموزش و پرورش حل شود چرا که آموزش و پرورش زمینه ساز فرهنگ در هر جامعه است وما اگر بخواهیم جامعه ای مترقی و خود کفا در عرصه های مختلف داشته باشیم باید به آموزش و پرورش توجه ویژه ای نماییم.

شاکری مدیر سابق آموزش و پرورش اسفراین در این مراسم به گوشه ای از توفیقات کسب شده در سال های اخیر در آموزش و پرورش اسفراین اشاره کرد وگفت: ساخت 500 کلاس درس،ساخت اردوگاه دانش آموزی ، کسب رتبه اول جذب خیرین مدرسه ساز ، کسب رتبه اول کشوری در بحث جذب دانش آموزان در بنیاد نخبگان بر اساس آمار دانش آموزی و کسب رتبه های برتر علمی و فرهنگی ، ورزشی دانش آموزان از مهم ترین این توفیقات است.

وی افزود: آموزش و پرورش طی چند سال اخیر حرکت رو به رشدی داشته اما هنوز تا رسیدن به اهداف متعالی فاصله زیادی دارد.

فرماندار اسفراین نیز معلمان را ادامه دهندگان راه انبیا دانست و افزود: معلمان حافظان مرزهای فرهنگی جامعه اسلامی ایران هستند.

محمدزاده افزود: نگاه آموزش و پرورش در اسفراین یک نگاه ویژه است به طوری که طی 2 سال اخیر بالاترین اعتبارات تملک دارایی شهرستان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

حسین پور مدیر جدید آموزش و پرورش اسفراین نیز از تلاش های گذشته مسئولان آموزش و پرورش شهرستان تقدیر کرد و خواستار حمایت های بیشتر مسئولان شهرستان واستان از آموزش و پرورش اسفراین شد.

در ادامه این مراسم طی حکمی رضا حسین پور به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش اسفراین از سوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی منصوب و همچنین از تلاش های شاکری مدیر سابق این شهرستان تقدیر شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.